مغز پسته سبز قزوین _ شرکت بازرگانی شادیز

مغز پسته سبز قزوین

مغز پسته سبز قزوین _ شرکت بازرگانی شادیز مغز پسته خوش طعم و اعلای تولید شده در قزوین را به صورت عمده به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

مغز پسته سبز قزوین

مغز پسته قزوین به دلیل سبزی زیاد و طعم خوب در بازارهای داخلی و خارجی شهرت دارد مغز پسته قزوین توسط تولید کنندگان آن در قزوین به بازار عرضه می گردد.مغز پسته تنها بخش خوراکی میوه پسته است که از آن در صنایع مختلف برای تهیه خلال پسته،روغن پسته،کره پسته،حلوای پسته،شیرینی و شکلات استفاده می شود.مغز پسته در انواع مغز پسته معمولی،مغز پسته کال و مغز پسته سبز و با کیفیت های مختلف در بازارهای سراسر کشور موجود می باشد .

مغز پسته قزوین به دلیل خاصیت دانسیته بالا در هنگام خلال شدن شکسته نمی شود از این رو مناسب برای ورقه شدن و خلال می باشد از طرفی مغز پسته تولید شده در قزوین به دلیل زود رس بودن فاقد سم آفلاتوکسین است مغز پسته قزوین هم چنین میزان چربی بسیار بالایی دارد که آن را به محصولی خاص تبدیل کرده است. است به همین دلیل میزان خرید و فروش و صادرات پر رونقی دارد.مغز پسته قزوین به صورت سالم،لپه،خلال شده به صورت عمده و بسته بندی شده در بازارهای کشور موجود می باشد و به کشورهای متعدد صادر می گردد.

مغز پسته خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد که سلامت و بهبود عملکرد بخش های مختلف بدن را پوشش می دهد مهم ترین خاصیت پسته آهن موجود در آن است که سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته خوش طعم،با کیفیت و سبز تولید شده در استان قزوین را به صورت عمده و با قیمت مناسب به خریداران عزیز عرضه می نماید.

هم اکنون می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید و فروش محصول با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

مغز پسته سبز قزوینمغز پسته قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *