شناخت بهترین مغز پسته سبز برای صادرات از ایران

شناخت بهترین مغز پسته سبز برای صادرات از ایران_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

شناخت بهترین مغز پسته سبز برای صادرات از ایران _ شرکت شادیز، به عنوان تولید کننده و صادرکننده پسته و فرآورده های آن تجربه بالایی دارد و مطابق با سلیقه مشتریان نیاز بازار را برآورده می کند. ما آماده ارائه مغز پسته سبز با کیفیت بالا و بهترین قیمت به مشتریان خود هستیم.

شناخت بهترین مغز پسته سبز برای صادرات از ایران

گرید بندی مغز پسته سبز ایرانی یکی از مهم ترین موضوعات برای بازرگانان در خرید، عرضه و محاسبه قیمت روز این محصول محسوب می شود.

مغز پسته سبز یا همان مغز پسته پوست کنده یکی از فرآورده های پر تقاضای مغز پسته صادراتی در ایران است. با توجه به انواع سورت و سایز بندی مختلف، مغز پسته سبز با ویژگی ها و قیمت های متنوعی در بازار های صادراتی عرضه می شوند. البته باید به این موضوع نیز اشاره داشت که مغز پسته پوست کنده سبز(Green Peeled Pistachio Kernel) گرانترین نوع مغز پسته صادراتی ایران است، دلیل این موضوع نیز رنگ بسیار سبز،طعم عالی و چربی فراوان آن است.

بر اساس مطالعات ، رنگ سبز این محصول را می توان به کلروفیل (رنگدانه گیاهی طبیعی) نسبت داد که همان رنگدانه سبز موجود در میوه ها و سبزیجاتی مانند نخود، خیار و کرفس است. غلظت مولکول های کلروفیل بیشتر از مولکول های رنگ دیگر، کیفیت و ارزش بالاتری دارند. به عبارت دیگر، هرچه مغز پسته سبزتر باشد، کیفیت آن بالاتر است.

از طرفی یکی از مهم ترین موضوعات در خرید مغز پسته سبز، تهیه مستقیم آن از تولید کننده می باشد.

در این بخش  سعی شده است تا علاوه بر معرفی انواع مغز پسته سبز، اطلاعات خوبی از قیمت مغز پسته سبز دوپوست شده نیز ارائه بدهیم.

گرید بندی مغز پسته سبز و قیمت روز آن

گرید بندی مغز پسته سبز و قیمت روز آن_شناخت بهترین مغز پسته سبز برای صادرات از ایران_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

یکی از مهم ترین موضوعات در خرید مغز پسته سبز توجه به سایز و رنگ مغز پسته ها می باشد. مغز پسته سبز تولیدی به شکل کلی به صورت زیر گرید بندی می شود:

  • اولین و سبزترین درجه بندی S است که برگرفته از کلمه Super Green می باشد.
  • بعد از آن درجه بندی A نام دارد که از نظر رنگ و سایز کیفیت بسیار بالایی دارد.
  •  دسته بندی بعدی B نام دارد.
  • سپس دسته های C و D و… تفکیک می شوند.

عوامل مختلف تعیین کننده این دسته بندی هستند:

  1. سایز مغز پسته
  2. رنگ سبز مغز پسته
  3. میزان خرد شدگی یا شکستگی مغز پسته

قیمت روز انواع مغز پسته سبز نیز با توجه به این گرید بندی که بر اساس سایز و میزان سبز بودن مغز ها است تعیین می شود. یعنی هر چه سایز مغز پسته بزرگ تر و میزان سبزی آن بیشتر باشد مغز پسته از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردار است. البته عوامل دیگری نیز در قیمت نهایی این محصول تاثیر خواهد داشت:

  • حجم خرید
  • نوع بسته بندی
  • میزان عرضه و تقاضا

نحوه تولید مغز پسته سبز

نحوه تولید مغز پسته سبز_شناخت بهترین مغز پسته سبز برای صادرات از ایران_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

− ابتدا باید مغز پسته مناسب با رنگ داخلی سبز برای تولید این محصول انتخاب شود.
− مغز پسته ها را با بخار آب یا آب جوش می جوشانند تا پوست آن نرم شود.
− در روش سنتی با دست و در روش های جدید با دستگاه اقدام به جدا کردن پوست نازک مغزها می کنیم.
− در مرحله بعدی، رنگ سبز مغز ها را بر اساس میزان سبز رنگی دسته بندی می کنند.

فرآیند دسته بندی مغز ها بر اساس رنگ سبز عموما با دستگاه لیزری انجام می شود.
دستگاه های تفکیک رنگ شاید خطای فاحشی نداشته باشند اما رنگ های نزدیک به هم را سخت تشخیص می دهند. فلذا در بیشتر مواقع، بعد از تولید مغز پسته سبز، برای دسته بندی فرآیند دستی هم انجام می شود.

مهم ترین کاربرد مغز پسته سبز

مهم ترین کاربرد مغز پسته سبز

مغز پسته سبز یا مغز پسته پوست گیری شده به دلیل کیفیت عالی، طبیعی بودن و بدون هیچ گونه افزودنی و همچنین کاربرد های فراوان طرفداران بسیاری در کشورهای مختلف دارد.  از این کشور ها به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • چین
  • هند
  • روسیه
  • امارات
  • عراق
  • سوئیس
  • لبنان
  • فرانسه
  • اسپانیا
  • برزیل
  • آلمان
  • ترکیه

مغز پسته سبز بیشتر برای مصارف شیرینی پزی، قنادی، شکلات سازی،تولید بستنی و.. کاربرد دارد.

خرید مغز پسته سبز از تولید کننده

خرید مغز پسته سبز از تولید کننده_شناخت بهترین مغز پسته سبز برای صادرات از ایران_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

شرکت شادیز، به عنوان تولید کننده و صادرکننده پسته و فرآورده های آن تجربه بالایی دارد و مطابق با سلیقه مشتریان نیاز بازار را برآورده می کند. ما آماده ارائه مغز پسته سبز با کیفیت بالا و بهترین قیمت به مشتریان خود هستیم.

شرکت تجارت پویا با برند شادیز و چندین برند شناخته شده دیگر، بیش از ۱۰۰۰ هکتار باغ پسته در کرمان، خراسان و استان فارس ایران دارد. تمامی مراحل از کشت تا صادرات زیر نظر ما انجام می شود. دستگاه سورتر رنگ موجود در شرکت ما انواع طیف های رنگی مغز سبز را شناسایی و حجم زیادی از گریدهای مغز پسته را در مدت زمان کوتاهی جدا می کند. در این فرآیند در مرحله اول گریدهای S (سبز فوق العاده) و A (سبز تیره) جدا شده و در مرحله دوم گریدهای B (سبز روشن)، C (زرد مایل به سبز) و D (مغز زرد) جدا می شوند.

با توجه به حجم بالای مغز سبز، نیروهای متخصص و با تجربه در شرکت ما می توانند پس از دسته بندی توسط دستگاه، گریدهای این محصول را به طور کامل رفع اشکال کنند تا از صحت رنگ گریدها اطمینان حاصل شود. فضای زیاد سورتینگ مغز سبز در شرکت امکان درجه بندی حجم زیادی از این محصول را فراهم می کند. نمونه داخلی شرکت پیروی از معیارهای سلامت کشورهای مقصد و نیازهای مشتریان است.

برای خرید مستقیم مغز پسته سبز و دریافت قیمت محصولات با واحد بازرگانی شرکت شادیز تماس حاصل فرمایید.

⇐ تماس با ما

پستهمغز پسته

GPPKGreen Peeled Pistachio Kernelانواع مغز پسته سبزانواع مغز پسته صادراتیبازرگانی مغز پسته شادیزبسته بندی مغز پستهبهارین صادرکننده مغز پستهبهترین مغز پسته ایرانیبهترین مغز پسته سبزپخش عمده مغز پسته سبزتامین کننده مغز پستهتولید کننده مغز پسته سبزتولید مغز پسته سبزخرید بهترین نوع مغز پسته سبزخرید پستهخرید مستقیم مغز پسته سبزخرید مغز پستهخرید مغز پسته سبزخرید مغز پسته سبز از لولید کنندهخرید مغز پسته صادراتی ایرانخواص مغز پسته سبزشرکت پسته و مغز پسته شادیزشرکت عرضه کننده مغز پستهشرکت فروش مغز پستهشناخت بهترین مغز پسته سبزصادرات مغز پسته از ایرانصادرات مغز پسته سبزصادرکننده پستهصادرکننده مغز پستهصادرکننده مغز پسته سبزعرضه مغز پستهفرآوری مغز پستهفروش عمده مغز پستهفروشنده مغز پسته سبزقیکمت مغز پسته صادرتیقیمت پسته سبزقیمت روز مغز پسته سبزقیمت مغز پسته سبزقیمت مغز پسته سبز کرمانقیمت مغز پسته کالکاربرد مغز پسته سبزکارخانه تولید مغز پسته در ایرانکارخانه تولید و فرآوری مغز پستهکارخانه مغز پسته شادیزگرید بندی مغز پسته سبزمرکز خرید مغز پستهمرکز صادرات مغز پستهمرکز فروش مغز پستهمغز پسته برای صادراتمغز پسته دو پوستمغز پسته سبزمغز پسته سبز ایرانیمغز پسته سبز برای صادراتمغز پسته سبز برای صادرات از ایرانمغز پسته سبز پوست کندهمغز پسته سبز شادیزمغز پسته سبز قزوینمغز پسته سبز کالمغز پسته سبز کرمانمغز پسته کالمغز پسته کال سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *