خرید کشمش ایرانی، طلایی و سلطانا

خرید کشمش ایرانی، طلایی و سلطانا_ بازرگانی خشکبار و کشمش شادیز

خرید کشمش ایرانی، طلایی و سلطانا _ شرکت تجارت پویا (شادیز)؛ تولید کننده و صادرکننده  انواع کشمش طلایی و تیزابی سلطانا و سایر انواع کشمش ایرانی با بهترین کیفیت و با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته در ایران است.
برای اطلاع از قیمت روز کشمش طلایی و سلطانا و خرید مستقیم می توانید با واحد فروش شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز ارتباط بگیرید.

خرید کشمش ایرانی، طلایی و سلطانا

کشمش انگور خشک است. کشمش سرشار از آهن، پتاسیم، کلسیم و ویتامین های گروه B است. همچنین کشمش خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و از تخریب سلولی جلوگیری می کند. کشمش انگور رسیده و خشکی است که با توجه به نوع انگور، روش خشک کردن و شرایط خشک کردن و افزودنی های مجاز به نام های مختلف در بازار موجود است و به فروش می رسد.

ایران با صادرات بیش از ۱۵۰ هزار تن (۲۷ درصد مصرف جهانی) کشمش به ارزش سالانه ۲۵۰ میلیون دلار، سومین صادرکننده کشمش در جهان است. کشمش ایرانی انواع مختلفی دارد. کشمش طلایی، کشمش سلطانا (رنگ مرغوب- تیره برتر / رنگ روشن – ملایر) کشمش مشکی و کشمش سبز. مزیت کشمش ایرانی اصولاً قیمت، مواد معدنی و روش های مختلف قیمت گذاری، مواد معدنی و فرآوری آن است و به همین دلیل است که مواد معدنی کشمش ایرانی جزو مرغوب ترین کشمش های دنیاست.

در بین انواع کشمش صادراتی ایران، دو نوع طلایی و سلطانا به عنوان محبوب ترین نوع این محصول در بازارهای جهانی شناخته می شوند. در ادامه توضیحاتی در مورد کشمش سلطانا و کشمش طلایی ذکر کرده ایم:

کشمش طلایی(انگوری):

کشمش طلایی(انگوری):خرید کشمش ایرانی، طلایی و سلطانا_ بازرگانی خشکبار و کشمش شادیز

این محصول از انگورهای بی دانه تولید می شود. کشمش طلایی در تاکستان‌های آفتاب‌گیر بناب کشت می‌شود و با استفاده از روش بخور گوگردی تهیه می‌شود و در سایه خشک می‌شود، بنابراین به رنگ کهربایی طلایی با طعمی طبیعی شیرین است. این نوع پرطرفدار از انگورهایی با خصوصیات طبیعی خاص و سطح قند خاص تولید می شود. این خصوصیات صرفاً در انگورهای کشت شده در منطقه بناب وجود دارد و این شهرستان تنها و بهترین تولیدکننده این نوع کشمش در ایران است. کشمش طلایی پس از دوبار شستن خشک شده، با روغن نباتی پوشش داده می شود، ساقه می شود، تمیزکاری مکانیکی انجام می شود، لیزر و دسته بندی می شود و سپس با رعایت نکات بهداشتی و با رعایت الزامات قانونی و ایمنی و مشخصات ویژه مشتری به بازارهای جهانی صادر می شود.

کشمش سلطانا(روشن و تیره):

کشمش سلطانا(روشن و تیره):خرید کشمش ایرانی، طلایی و سلطانا_ بازرگانی خشکبار و کشمش شادیز

این محصول از انگورهای بی دانه تولید می شود. کشمش سلطانا به رنگ قهوه ای روشن تا تیره است. آنها در دستگاه های خشک کن مخصوص خشک می شوند و به دلیل داشتن قند بسیار زیاد، سلطانا بسیار شیرین و از نظر طعم مشابه عسل هستند. برای به دست آوردن رنگ قهوه ای روشن می توان با گوگرد استفاده کرد، اما محبوب ترین آنها سلطان قهوه ای تیره است که هیچ گوگردی ندارد و به طور گسترده در صنعت نان، نانوایی های کیک و شیرینی پزی، تولید کنندگان غلات استفاده می شود. کشمش سلطانی پس از دوبار شستن خشک شده، با روغن نباتی پوشش داده می شود، ساقه می شود، تمیزکاری مکانیکی انجام می شود، لیزر و دسته بندی می شود و سپس با رعایت نکات بهداشتی و با رعایت الزامات قانونی و ایمنی و مشخصات ویژه مشتریان به بازارهای جهانی صادر می شود.

عرضه و صادرات انواع کشمش و خشکبار ایرانی

عرضه و صادرات انواع کشمش و خشکبار ایرانی_خرید کشمش ایرانی، طلایی و سلطانا_ بازرگانی خشکبار و کشمش شادیز

ما ۶ نوع کشمش را تهیه و صادر می کنیم:

  1. کشمش طلایی (انگوری)
  2. کشمش سلطانا (روشن / تیره)
  3. کشمش ملایر
  4. کشمش زرین کاشمری
  5. کشمش سبز
  6. کشمش خشک شده در آفتاب

خشکبار و آجیل ایران از جمله کشمش، پسته و.. علاوه بر بازار داخلی و پرمصرف خود، بیشترین سهم را در صادرات محصولات کشاورزی به خود اختصاص داده و وزن صادرات غیرنفتی را نیز بر دوش گرفته است. تنوع خشکبار ایرانی و کیفیت آن به گستردگی و تفاوت آب و هوای ایران و تاثیر آن بر کشاورزی و باغداری برمی گردد.

با توجه به فواید و ارزش غذایی میوه های خشک شده و افزایش مصرف آن، در حال حاضر انواع میوه های ایرانی به صورت خشکبار تولید و عرضه می شود و خرید میوه های خشک نظیر انواع کشمش یکی از پرطرفدارترین محصولات این گروه از خشکبار شادیز است.

شما عزیزان می توانید انواع آجیل و میوه های خشک مانند کشمش را از یک مرکز معتبر تهیه کنید که سایت شادیز یکی از آنهاست.

این مجموعه انواع کشمش مرغوب ایرانی را در بسته بندی های کارتن ۱۲-۱۰-۸-۵ و ۳ کیلوگرمی به خریداران ارائه می دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتربا ما در ارتباط بمانید.

⇐ تماس با ما

 

کشمش

انواع کشمش ایرانیانواع کشمش صادراتی ایرانبازار کشمش ایرانبهترین کشمش ایرانیتامین کننده کشمشتولید کننده کشمش ایرانیخرید عمده کشمشخرید کشمش آفتابیخرید کشمش ارگانیک ایرانیخرید کشمش انگوریخرید کشمش ایرانیخرید کشمش بنابخرید کشمش تیزابیخرید کشمش سلطاناخرید کشمش سلطانا ایرانیخرید کشمش صادراتیخرید کشمش طلاییخرید کشمش طلایی ایرانیخرید کشمش کاشمرخشکبار شادیزسایت فروش کشمششرکت بازرگانی کشمش شادیزشرکت صادرکننده کشمشصادرات انواع کشمش و خشکبار ایرانیصادرات کشمش طلاییصادرکننده کشمشعرضه کشمش سلطاناعرضه کشمش صادراتیعرضه کشمش طلاییعرضه کننده کشمش سلطاناعرضه کننده کشمش طلاییعرضه و صادرات انواع کشمشفروش عمده کشمشفروش کشمش ایرانیفروش کشمش سلطانا ملایریفروش کشمش طلایی(انگوری)فروشنده کشمش ایرانیقیمت کشمشقیمت کشمش ۱۴۰۱قیمت کشمش سلطاناقیمت کشمش طلاییکارخانه کشمش شادیزکارخانه کشمش طلاییکشمش ارگانیککشمش سلطانا ملایرکشمش سلطانا(روشن و تیره)کشمش صادراتی شادیزکشمش طلایی ارگانیککشمش طلایی(انگوری)کشمش و خشکبار شادیزلیست قیمت کشمشمرکز خرید کشمشمرکز خرید کشمش مرغوبمرکز کشمش ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *