شادیز صادرکننده کشمش طلایی مرغوب ایرانی


شادیز صادرکننده کشمش طلایی مرغوب ایرانی _ شرکت شادیز به عنوان بزرگترین تولید کننده و صادر کننده خشکبار و کشمش ایرانی ،بهترین کیفیت این محصولات را با مناسب ترین قیمت به بازارهای بین المللی ارائه می نماید.

شادیز صادرکننده کشمش طلایی مرغوب ایرانی

شرکت خشکبار شادیز به عنوان  صادرکننده ،آجیل ، پسته و انواع میوه های خشک نظیر کشمش در ایران مشغول به فعالیت می باشد.

کشمش یک ماده غذایی مغذی است که در بسیاری از شیرینی ها یا مواد غذایی استفاده می شود. انگوری که از آن کشمش تولید می شود در هیچ آب و هوایی رشد نمی کند. ایران یکی از مستعدترین کشورهای جهان در تولید انگور و کشمش است. به همین دلیل صادرات کشمش در ایران حائز اهمیت است.

ایران دومین کشور صادرکننده کشمش طلایی و کشمش سلطانا با بهترین و ارزان ترین قیمت در جهان است.کشمش طلایی یکی از شناخته شده ترین و مرغوب ترین محصولات صادراتی ایران محسوب می شود . این محصول که از فرآیند خشک شدن انگور بی دانه تولید می شود؛ هر ساله در حجم های بالا توسط شرکت های صادر کننده به کشورهای مختلف از جمله عراق، امارات، روسیه،قزاقستان،پاکستان، ترکیه و کشورهای اروپایی ارسال می گردد.کشمش در شهرهای مختلفی از ایران تولید می شود که از مهم ترین آن ها  می توان تبریز،بناب، آذرشهر، شهر ملکان و شهر خشکبار مراغه را نام برد.

شرکت شادیز به عنوان بزرگترین تولید کننده و صادر کننده خشکبار و کشمش ایرانی ،بهترین کیفیت این محصولات را با مناسب ترین قیمت به بازارهای بین المللی ارائه می نماید.

کشمش طلایی چیست؟

کشمش طلایی چیست؟_ شادیز صادرکننده کشمش طلایی مرغوب ایرانی

همه انواع کشمش از انگور به دست می آید. روش تولید کشمش باعث می شود تا کشمش سبز، کشمش طلایی و کشمش آفتابی تولید شود. برای تولید کشمش طلایی از دود گوگرد استفاده می کنند در این روش به دلیل استفاده از محلول قلیا و دود گوگرد کشمش بدست آمده رنگ زرد طلایی به خود می گیرد.

این نوع کشمش به نام های کشمش انگوری، کشمش بناب، کشمش کالیفرنیا و کشمش زرد نیز شناخته می شود. این کشمش در کنار کشمش سلطانا، کشمش آفتابی و … از لذیذترین کشمش های ایرانی هستند و به دلیل طعم و رنگ منحصر به فردشان طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند. کشمش طلایی ایران که در شهرهای انگور خیز ایران تولید می شود از جمله کشمش های ایرانی است که به طور کامل به کشورهای اروپایی و عربی صادر می شود.

بهترین عرضه کننده کشمش طلایی در ایران

بهترین عرضه کننده کشمش طلایی در ایران_شادیز صادرکننده کشمش طلایی مرغوب ایرانی

با توجه به اهمیت عرضه کشمش طلایی در ایران، تعداد عرضه کننده کشمش طلایی زیاد است اما همه آنها قوی نیستند. تولیدکنندگانی که می توانند کشمش صادر کنند باید قدرت سخت افزاری و نرم افزاری داشته باشند.

گروه تولیدی شادیز یکی از بزرگ ترین گروه های عرضه کننده این محصول است که در مقادیر مختلف و بسته بندی های مناسب آن را به دیگر کشورها ارسال می نماید. قیمت کشمش طلایی در این مجموعه بسیار مقرون به صرفه است، زیرا حجم تولید آن بالاست.

شرکت تجارت پویا(شادیز), دارای کارخانه فرآوری و بسته بندی انواع کشمش ایرانی از جمله کشمش سلطانی، کشمش آفتابی، کشمش طلایی و … است . این شرکت عرضه کننده عمده کشمش طلایی، با سالها تجربه در زمینه تولید، بسته بندی و صادرات خشکبار و کشمش ایرانی به سراسر جهان می باشد و قادر به تولید و عرضه کشمش طلایی در بسته بندی های مختلف شامل کارتن های ۱۲کیلویی ، کارتن های ۱۰ کیلویی و غیره  می باشد.

برای سفارش محصول از شرکت شادیز کافیست با مدیر فروش آن تماس بگیرید تا اطلاعات محصولات را در اختیار شما قرار دهد و قیمت را استعلام کند.

⇐ تماس با ما

 

 

 

کشمش

انواع کشمش ایرانیبازرگانی خشکبار و کشمش شادیزبهترین عرضه کننده کشمشتامین کننده کشمشتولید کننده کشمش صادراتیخرید آنلاین کشمشخرید کشمش انگوریخرید کشمش بی دانهخرید کشمش طلاییشرکت صادرکننده کشمششرکت صادرکننده کشمش طلاییصادرات کشمش ایرانیصادرکنندگان کشمش ایرانیصادرکننده کشمش ایرانیصادرکننده کشمش طلاییعرضه کشمشعرضه کشمش طلاییعرضه کننده کشمشعرضه کننده کشمش در ایرانعرضه کننده کشمش طلاییفروش عمده کشمشقیمت کشمشقیمت کشمش صادرتیقیمت کشمش طلاییکشمش ایرانیکشمش بنابکشمش زرد ایرانیکشمش طلایی ایرانیکشمش طلایی شادیزکشمش عمدهکشمش مرغوب ایرانیکشمش ملکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *