شرکت صادرکننده کشمش سلطانا ( تیزابی) | شادیز

شرکت صادرکننده کشمش سلطانا ( تیزابی) | شادیز

شرکت صادرکننده کشمش سلطانا ( تیزابی) | شادیز, گروه بازرگانی شادیز یکی از بزرگترین صادرکنندگان کشمش ایرانی به ویژه صادرکننده کشمش سلطانا بوده و سهم زیادی در تامین نیاز صادراتی این محصول داشته است.

شرکت صادرکننده کشمش سلطانا ( تیزابی) | شادیز

کشمش سلطانا ایرانی از بهترین انگور بدون هسته تهیه می شود.

سلطانا یا تیزابی (اسیدی) یکی از پرفروش ترین کشمش های تولید شده در ایران است. کشمش سلطانا از رقم / گونه بی دانه “Vitis Vinifera” ساخته می شود. آنها قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره هستند و به دلیل داشتن قند زیاد بسیار شیرین هستند.

کشمش سلطانی ایرانی شهرت جهانی دارد. این شهرت به دلیل خواص و ویژگی های منحصر به فرد این نوع کشمش است.

از مهم ترین خریداران این نوع کشمش ایرانی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

• کشورهای اروپایی
• کانادا
• استرالیا
• لهستان
• آلمان
• کشورهای عربی خلیج فارس
•روسیه

 و..

یکی از بزرگترین شرکت های تولید و صادرات کشمش ایرانی به ویژه کشمش سلطانا که در بازارهای آسیایی و اروپایی فعالیت های زیادی دارد، گروه بازرگانی تجارت پویا (شادیز) است که می توانید با مدیران فروش آن تماس بگیرید.

کشمش سلطانی چگونه تولید می شود؟

کشمش سلطانی چگونه تولید می شود؟_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

برای تهیه سلطانا، انگور را پس از رسیدن و برداشت در مایع اسیدی( تیزاب) فرو می‌برند و در آفتاب پخش می‌کنند تا زودتر خشک شود و معمولاً ظرف ۵ روز کشمش اسیدی به دست می‌آید.

در مراحل فرآوری سلطانا اگر انگور با دود گوگرد خشک شود رنگ آن قهوه ای روشن می شود اما رایج ترین نوع کشمش سلطانی که بدون دود گوگرد تهیه می شود قهوه ای تیره است. و در تهیه نان، کیک و شیرینی استفاده می شود.

کشمش سلطانی ایران کجا تولید می شود؟

سلطانا نیز تقریباً در تمام مناطقی که انگور تولید می شود، فرآوری می شود. اما بهترین تولیدکنندگان این محصول در ایران عبارتند از: ملایر، تاکستان، ابهر، زنجان، قوچان، بناب و ملکان.

قیمت سلطانا چگونه تعیین می شود؟

قیمت سلطانا چگونه تعیین می شود؟_ شرکت کشمش و خشکبار شادیز

قیمت انواع سلطانا بر اساس رنگ کشمش تعیین می شود. قیمت سلطانا تیره از قیمت کشمش سلطانی رنگ روشن ارزانتر است. هر چه کشمش سلطانا به رنگ زرد نزدیکتر باشد ارزش آن بیشتر خواهد بود.

کشمش سلطانا را چه زمانی و از کجا بخریم؟

کشمش سلطانا را چه زمانی و از کجا بخریم؟_ کارخانه کشمش سلطانای شادیز

 

گروه تولیدی شادیز به عنوان عرضه کننده و صادر کننده خشکبار و کشمش ایرانی ضمن توجه به نیازها و درخواست های مشتریان و تلاش برای جلب رضایت مشتریان، همواره متعهد به ارائه محصولات با بهترین کیفیت می باشد. از آنجایی که میوه های خشک در تمام فصول موجود است، ما قادر به تهیه کشمش سلطانای ایرانی در تمام فصول هستیم.

مشاوران شادیز شما را در مسیر خرید راحت و سریع راهنمایی می کنند.

⇐ تماس با ما

 

کشمش

تولید کشمش سلطانیتولید کننده کشمش سلطاناخرید کشمش سلطانیخرید کشمش ملایرخریداران کشمش ایرانیشرکت تجارت پویا(شادیز)شرکت خشکبار و میوه خشک شادیزشرکت صادرکننده کشمشصادر کننده خشکبار و کشمشصادر کننده کشمش سلطانا به اروپاصادر کننده کشمش سلطانیصادرات کشمش تیزابیصادرات کشمش سلطاناصادرت کشمش ایرانیصادرکننده کشمش ایرانیصادرکننده کشمش سلطاناصادرکننده کشمش سلطانای ملایرصادرکننده میوه خشکعرضه کننده کشمش ایرانیفروش عمده کشمش سلطاناقیمت روز کشمشقیمت کشمش سلطاناقیمت کشمش صادراتیکارخانه کشمش شادیزکشمش تیزابیکشمش سلطانای شادیزکشمش سلطانی ایرانکشمش صادراتی شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *