قیمت خرما سایر | صادرکننده خرمای استعمران

قیمت خرما سایر | صادرکننده خرمای استعمران_ شرکت تجارت پویا( شادیز)

قیمت خرما سایر | صادرکننده خرمای استعمران _ مجموعه تولیدی و بازرگانی خشکبار تجارت پویا(شادیز)، با صادرات خرمای ایران به اروپا و کشورهای عربی توانسته است برندهای مطرحی را در این کشور ایجاد کند.

قیمت خرما سایر | صادرکننده خرمای استعمران

خرما سایر (به نام ihd خرمای ساdر و خرمای استعمران) یکی از انواع خرمای معروف ایرانی است که سالانه حدود ۴۰ درصد از سهم صادرات خرمای ایران متعلق به خرمای سایر است. به عنوان یک میان وعده خوشمزه و در صنایع پخت، آشپزی، غذاهای کودک به دلیل قند بالا (بالای ۷۵ درصد) و سلولز کم به عنوان یک ماده شیرین کننده و طعم دهنده سالم است. بافت نیمه خشک، رنگ مشکی مایل به قهوه ای دلپذیر، طعم لذیذ، رطوبت کم و منبع خوب آهن و پتاسیم و سرشار از مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها، همگی به ما کمک می کنند تا خرما سیار را به عنوان یک میان وعده سالم انتخاب کنیم.

تجارت پویا (شادیز) صادرکننده معتبر خرمای سایر است. ما کیفیت را تضمین خواهیم کرد. فرآیند تولید خرمای سایر به شرح زیر است:

− شستشو و خشک کردن کامل تمام قطعات خرما با ماشین
− مرتب سازی و درجه بندی تمام قطعات خرما بر اساس ماشین
− مرتب سازی دوبار از تمام قطعات خرما با کیفیت توسط دست
− سوراخ کردن (در صورت درخواست مشتری)
− فرآوری تمام قطعات خرما با روغن غذا (در صورت درخواست مشتری)
− بخور تحت محفظه خلاء هوادار
− بسته بندی به صورت عمده و خرده فروشی / برچسب خصوصی

خرمای سایر چیست؟

خرمای سایر چیست؟_ شرکت بازرگانی شادیز

نفیس ترین گونه خرما در ایران تولید می شود. این میوه دارای تنوع زیادی است و بیش از ۴۰۰ نوع میوه که برخی از آنها در سطح جهانی تحسین شده اند در نخلستان های جنوب، جنوب غربی و جنوب شرقی ایران تولید می شوند.
خرمای سایر ایرانی یکی از با کیفیت ترین ارقام خرمای صادراتی است که در جنوب ایران تولید می شود. خرمایی که استعمران، سامبرون نامیده می شود، در نواحی مختلف حدود ۷۰ درصد از سطح استان خوزستان (یکی از ۳۱ استان ایران) نخلستان را شامل می شود.
خرما سایر خرمای نیمه خشک است و همچنین بسیار شیرین و مرغوب، دارای صفات خوب، پوست نازک و بیضی و گاهی مایل به مستطیل و غیره است.

قیمت خرما سایر

قیمت خرما سایر_ شرکت خرمای تجارت پویا برند شادیز

همانطور که می دانید قیمت هر محصول به خصوص قیمت خرمای سایر تابعی از عرضه و تقاضا است.
عمده مراحل خرید و فروش خرمای بسته بندی شده از زمان برداشت آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
شرکت هایی که در ابتدای فصل خرمای سایر را خریداری می کنند، خرما را بر اساس سفارش و بازار هدف خود دسته بندی می کنند و حتی روغن می زنند و در کارتن با برند خود و مشتری عرضه می کنند.
عوامل زیادی می تواند بر قیمت خرما سایر تأثیر بگذارد، از جمله:

میزان تولید خرما در فصل جدید با توجه به قیمت و میزان فروش و صادرات سال قبل
سطح کمی و کیفی محصول زیر کشت
نوع خرمای استعمران درخواستی
نوع بسته بندی خرمای استعمران
کیفیت و قیمت انواع دیگر خرمای ایرانی
حجم فروش سایر کشورهای تولید کننده خرما
زمان خرید خرما
روابط اقتصادی و ریسک سیاسی کشورها

واردکنندگان و خریداران خرما سایر ایرانی

واردکنندگان و خریداران خرما سایر ایرانی_ کارخانه و شرکت خرمای شادیز

فهرست بزرگ‌ترین واردکنندگان برای هر نوع خرمای ایرانی سایر/استعمران هر لحظه افزایش می‌یابد و تغییر می‌کند، اما به طور خلاصه، بازرگانان عمده غربی مانند کانادا، نیوزلند، بریتانیای کبیر، آفریقای جنوبی و استرالیا بخش بزرگی از آن را تشکیل می‌دهند. .

خرمای سایر ایران با تقاضای بسیار بالای خود در سال ۲۰۲۲ چشم انداز فروش خارجی بالایی نیز خواهد داشت.

مجموعه تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز با صادرات خرمای ایران به اروپا و کشورهای عربی توانسته برندهای شناخته شده ای را در این کشورها و بازارهای بین المللی ایجاد کند.

برای دریافت مشاوره و سفارش محصول می توانید با مشاورین این مجموعه تماس حاصل فرمایید

⇐ تماس با ما

خرما

تولید کننده خرماتولید کننده خرمای استعمرانتولید کننده خرمای سایرتولید و صادرت خرماخرما سایر ایرانیخرمای استعمران صادراتیخرمای ایرانیخرمای خوزستانخرمای سایرخرمای شادیزخرید خرمای استعمرانخرید خرمای ایرانیخرید خرمای سایرخرید عمده خرماخریداران خرما استعمران ایرانیخریداران خرما سایر ایرانیشرکت صادر کننده خرماشرکت صادرات خرماصادر کنندگان خرما سایر ایرانیصادر کننده خرما در ایرانصادر کننده خرمای استعمرانصادر کننده خرمای سایرصادرات خرمای ایرانصادرات خرمای ایران به اروپاصادرات خرمای ایران به کشورهای عربیعرضه خرماعمده فروشی خرمافروش خرمای صادراتی در ایرانفروش و صادرات خرما صادراتیقیمت خرما استعمرانقیمت خرما سایرقیمت خرما صادراتیکارخانه خرمای شادیزوارد کنندگان خرما سایر ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *