خرید انجیر خشک درجه AA | میوه های خشک و آجیل شادیز

خرید انجیر خشک درجه AA | میوه های خشک و آجیل شادیز

خرید انجیر خشک درجه AA | میوه های خشک و آجیل شادیز _ گروه تولیدی شادیز که در سال های اخیر فعالیت های زیادی در زمینه عرضه مستقیم محصولات خود از جمله انجیر خشک در بازارهای بین المللی داشته است، توانسته است مزایای زیادی از جمله کاهش قیمت محصول، کیفیت بالای محصول و خرید مطمئن را برای تجار و دوستان عزیز فراهم کند.

خرید انجیر خشک درجه AA | میوه های خشک و آجیل شادیز

انجیر (نام علمی: Ficus moraceae) گونه ای از گیاهان گلدار از خانواده موراسه است. باستان شناسان بر این باورند که انجیر اولین محصول انسان در بیش از ۱۱۴۰۰ سال پیش بوده و اولین میوه کاشته شده توسط انسان بوده که ۱۰۰۰ سال قبل از گندم، جو و حبوبات در خاورمیانه کشت شده است.

 

انجیر در انجیل، قرآن و تورات مکرراً ذکر شده و در داستان‌های فرهنگی و تاریخی مانند روملوس و رموس نیز دیده می‌شود و گفته می‌شود که در سال‌های اولیه روی زمین، آدم و حوا پارچه‌ای اختراع نمی‌کردند. بدنشان را با برگ انجیر بپوشانند. خانه انجیر احتمالاً در ایران باستان است، اما امروزه انجیر در غرب آسیا و آسیای صغیر و مدیترانه کشت می‌شود. انجیر در میان میوه های خشک جایگاه بالایی دارد و به صورت تازه یا به شکل های مختلف خشک، کنسرو شده و همچنین کنسرو خوراکی است. نرم، شیرین و خمیری، این میوه خوشمزه باعث سلامتی شما می شود.

 

سطح زیر کشت انجیر در جهان ۴۵۳۶۲۲ هکتار با مجموع تولید ۱۱۸۳۲۴۸ تن انجیر تازه برآورد شده است (FAO, 2009). سه تولید کننده اصلی انجیر در جهان را می توان ایران، آمریکا و ترکیه نام برد. سطح زیر کشت انجیر ایران در سال ۱۳۸۹ بالغ بر ۵۵۴۸۰ هکتار با مجموع تولید ۱۶۲۶۹۹ تن انجیر تازه (در زمان بارندگی معمولی) بوده است.

خرید انجیر خشک درجه AA | میوه های خشک و آجیل شادیز

انجیر ما از دره های استهبان در ۷۷۷ کیلومتری جنوب شرقی ایران می آید. استهبان به عنوان بزرگترین سرزمین تولید انجیر خشک در جهان توسط فائو شناخته می شود. سطح باغات انجیر شهرستان استهبان در سال ۱۳۸۹ حدود ۲۲۹۵۰ هکتار با تولید ۱۷۰۰۰ تن انجیر خشک بوده است. استهبان در مقایسه با جهان حدود ۵.۳ درصد از مساحت و ۶.۵ درصد از تولید جهانی انجیر را تشکیل می دهد.

خاک و آب و هوای  استهبان برای کاشت انجیر بسیار مناسب است. انجیر در روز گرم تابستان بدون آبیاری در دره ها رشد می کند. در پرورش این محصول از مواد شیمیایی و هورمونی استفاده نمی شود، در نتیجه انجیر خشک محصولی ارگانیک و طبیعی است. از ویژگی های اصلی انجیر ایرانی می توان به خشک بودن، کمی سفت بودن و چروک بودن آن اشاره کرد. انجیر ایرانی از نظر اندازه و رنگ متغیر است. ما در بازرگانی اجارت پویا(شادیز)انجیر را به دو گروه اصلی دهان باز (۱۰۱) و دهان بسته طبقه بندی کردیم و هر نوع به سه نوع زیر تقسیم می شود:

  1. انجیر خشک ۱۰۱AAA
  2. انجیر خشک ۱۰۱AA
  3. انجیر خشک ۱۰۱A

خرید انجیر خشک ۱۰۱AA

خرید انجیر خشک 101AA_ بازرگانی شادیز

انجیر خشک استهبان
این یکی دیگر از انواع انجیر خشک ایرانی است که از نوع دهان باز نیز می باشد. این نوع در مقایسه با ۱۰۱AAA کوچکتر و از نظر قیمت مناسب تر است. این نوع نیز سفید و زرد است اما اندازه هر انجیر حدود ۲۲ میلی متر با دهانه بسته حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد است.

نوع: ۱۰۱AA / آفتاب خشک شده

رنگ: سفید طبیعی / زرد

اندازه: ۲۲ میلی متر > قطر > 18 میلی متر

شکل: ۸۵-۹۰% دهان باز

رطوبت: ۱۲٪ -۱۴٪

ماندگاری: ۱۲ ماه

بسته بندی: کارتن ۱۰ کیلوگرمی یا به درخواست مشتری

ذخیره سازی: در جای خشک و خنک (۰ – ۴ درجه سانتیگراد)

قیمت انجیر خشک صادراتی ایران

 

قیمت انجیر خشک صادراتی ایران_ شادیز

انجیر خشک ایرانی با کیفیت صادراتی یکی از اقلام خشکبار برجسته در زمینه تجارت بین المللی مواد غذایی است و تقاضای زیادی دارد. قیمت روز انجیر خشک استهبان صادراتی در بازار ایران با توجه به میزان تولید محصول و عرضه و تقاضا در بازار متفاوت است.

قیمت روز انجیر خشک صادراتی استهبان در بازار ایران با وزن بالا در انواع و ارقام A, 2A, 3A با کیفیت عالی و با قیمت مناسب و رقابتی در شرکت تولیدی و بازرگانی تجارت پویا (شادیز) اعلام می شود.

جهت مشاوره و خرید، دریافت قیمت روز و یا صادرات و واردات انجیر خشک می توانید با مشاورین مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

⇐ تماس با ما

 

انجیر خشک

آجیل و خشکبار شادیزانجیر خشک 101Aانجیر خشک استان فارسانجیر خشک ایرانیانجیر خشک درجه AAانجیر خشک درجه AAAانجیر خشک شیرازانجیر خشک گرید AAانواع انجیر خشک ایرانیبزرگترین تولید کننده انجیر خشکبهترین انجیر خشک ایرانیتولید کننده انجیر خشکخرید انجیر استهبانخرید انجیر خشکخرید انجیر خشک 101AAخرید انجیر خشک استهیانخرید انجیر خشک ایرانیخرید عمده انجیر خشکخرید میوه خشکشرکت صادر کننده انجیر خشکصادرات انجیر خشک ایرانیفروش عمده انجیر خشکقیمت انجیر خشکقیمت انجیر خشک ایرانیقیمت انجیر خشک صادراتیمیوه خشک شادیزمیوه های خشک و آجیل شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *