پخش عمده پسته ایران در بازار اروپا

پخش عمده پسته ایران در بازار اروپا_ شرکت پسته و خشکبار شادیز

پخش عمده پسته ایران در بازار اروپا _ شرکت شادیز به عنوان مرکز اصلی پخش پسته ایران در بازار های اروپایی، این محصول را با بهترین قیمت و شرایطی ایده آل به دست خریداران می رساند.

پخش عمده پسته ایران در بازار اروپا

اتحادیه اروپا از مقاصد اصلی انواع پسته صادراتی ایران می باشد. صادرات پسته به آلمان، ایتالیا،اسپانیا،کانادا، سوئیس ،فرانسه و… به عنوان بزرگترین خریداران پسته ایران در اروپا از رونق بسیار زیادی برخوردار است.

بازار پسته اروپا به عنوان یکی از بهترین بازارهای پسته ایران شناخته می شود.کشور های اروپا انواع پسته را  با استاندارد های بالای بهداشتی از ایران خریداری می کنند.

مهمترین استاندارد مورد نیاز برای صادرات پسته به اتحادیه اروپا ، استاندارد آفلاتوکسین می باشد.
به صورتی که لازم است قبل از ارسال بار پسته به کشورهای اروپایی، گواهی های استاندارد آفلاتوکسین مورد نیاز آنها اخذ شود. زیرا پسته به دلیل محتوای بالای آفلاتوکسین اغلب در کنترل مرزی رد می‌شود.

شرکت پسته و خشکبار شادیز؛ بزرگ ترین شرکت پخش پسته ایران در بازارهای اروپایی است که در هر مقداری توانایی تهیه و ارسال این محصول را طبق استاندارد ها و آیین نامه های کشور های مقصد دارا می باشد و در این زمینه نیز مشاوره و خدمات لازم را ارائه می نماید.

پسته برای ورود به بازار اروپا باید چه الزاماتی را رعایت کند؟

 

  • پسته برای ورود به بازار اروپا باید چه الزاماتی را رعایت کند؟_پخش عمده پسته ایران در بازار اروپا_ شرکت پسته و خشکبار شادیز

 

  • گواهی ایمنی مواد غذایی(IFS,FSSC 22000)
  • الزامات بسته بندی(شامل کارتن،کیسه و ظروف استاندارد در ابعاد مختلف)
  • الزامات برچسب زدن(شامل نام محصول شماره شناسایی قطعه نام و آدرس سازنده و..)

تمام مواد غذایی از جمله پسته که در اتحادیه اروپا فروخته می شود باید ایمن باشند. محصولات وارداتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. افزودنی ها باید تایید شوند. محدودیت هایی برای سطوح آلاینده های مضر مانند مایکوتوکسین ها یا باقیمانده آفت کش ها اعمال می شود. همچنین باید از روی برچسب مشخص شود که آجیل می تواند باعث ایجاد حساسیت شود.

بازار مصرف پسته در اروپا

پخش عمده پسته ایران در بازار اروپا_ شرکت پسته و خشکبار شادیز

بزرگترین مصرف کننده پسته در اروپا بخش تنقلات است. تقریباً ۸۵ درصد پسته های وارداتی در اروپا به عنوان تنقلات و عمدتاً به صورت تنقلات شور بو داده به فروش می رسد. مغز پسته نیز به طور فزاینده ای توسط صنایع تبدیلی مواد غذایی به عنوان مواد تشکیل دهنده استفاده می شود.

بزرگترین بازار تنقلات خوش طعم در اروپا، انگلستان است که ارزش تخمینی آن حدود ۵ میلیارد یورو است. پرمصرف ترین میان وعده شور در اروپا همچنان چیپس سیب زمینی است، اما آجیل (از جمله پسته) به طور فزاینده ای مصرف می شود و به عنوان گزینه سالم تری تلقی می شود. مصرف آجیل در اتحادیه اروپا بین سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸ تقریبا ۸۰ درصد افزایش یافته است.

بازار مصرف پسته به عنوان میان وعده یا به عنوان یک ماده در آشپزی خانگی  از رونق بالایی برخوردار است.

مرکز صادرات پسته به اروپا

مرکز صادرات پسته به اروپاپخش عمده پسته ایران در بازار اروپا_ شرکت پسته و خشکبار شادیز_

برای ارسال پسته به کشورهای اروپایی، مهمترین نکته اطلاع از قوانین و استانداردهای مورد نیاز آنها می باشد.
از این رو ارتباط با شرکت ها و مراکزی که تجربه صادرات پسته به این کشورها را داشته باشند بسیار مهم می باشد.

مرکز پسته و خشکبار شادیز، همواره در کنار شماست تا خدمات صادرات پسته به کشورهای مختلف را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه ارائه نماید.

مهمترین خدمات این مجموعه برای تامین بارهای صادراتی به اروپا عبارتند از:

− مشاوره و پیشنهاد بهترین پسته برای کشورهای مختلف
− محاسبه قیمت پسته صادراتی بر اساس پارامترهای مختلف تحویل و حمل بار
− پیشنهاد بهترین راه ارسال پسته
− ارائه بهترین نوع بسته بندی برای جلوگیری از تغییر کیفیت پسته
− دریافت تمام گواهی های سلامت مورد نیاز از جمله گواهی آفلاتوکسین
− خدمات لیبلینگ(برچسب گذاری) و…

برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید و مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

⇐ تماس با ما

آجیل و خشکبارپسته

بازار پسته اروپابازار پسته ایران در اروپابازار پسته در اروپابازار مصرف پسته در اروپاپخش پسته در بازارهای اروپاییپخش پسته نمکی در اروپاپخش عمده پسته ایران در اروپاپخش و صادرات پستهپسته ایرانیتوزیع عمده پسته ایرانخرید پسته صادراتیخش عمده پسته ایرانشرکت پخش پسته ایرانشرکت پسته و خشکبار شادیزصادرات پسته به اروپاصادرکننده پسته به اروپاعرضه پسته به بازار اروپاعرضه و پخش پسته در اروپامرکز پخش پسته در اروپامرکز پخش پسته شادیزمرکز خرید پسته صادراتیمرکز صادرات پسته به اروپامرکز صادرات پسته شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *