استعلام قیمت عمده بادام مامایی ایران

استعلام قیمت عمده بادام مامایی ایران_ بادام مامایی شرکت شادیز

استعلام قیمت عمده بادام مامایی ایران _ در ایران درخت بادام با گل های صورتی و زیبا عمدتاً در مناطق سردسیر و خشک ایران به ویژه در استان های فارس، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و جنوبی، آذربایجان شرقی و غربی، یزد و قزوین می روید. البته بخش قابل توجهی از این درختان را بادام های وحشی، خانگی و تلخ تشکیل می دهند که محصولات آن بیشتر در صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی و روغن استفاده می شود.

بادام مامایی یکی از با کیفیت ترین و خوش طعم ترین انواع بادام تولیدی ایران است که طرفداران بسیاری در کشورهای مختلف دارد. این محصول بومی کشور ایران است و حدود بیست سال است که کشت و تولید بادام رقم مامایی در برخی از مناطق ایران انجام می شود. تولید این محصول در مناطق سردسیر حاشیه زاینده رود در استان چهار محال بختیاری صورت می گیرد.بیش از ۹۵% تولید بادام مامایی ایران در استان چهار محال بختیاری صورت می گیرد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بادام مامایی ، به وب سایت ما مراجعه کنید.

استعلام قیمت عمده بادام مامایی ایران

استعلام قیمت عمده بادام مامایی ایران_ بادام مامایی شرکت شادیز

قیمت عمده بادام مامایی ایران برای صادرات به بازارهای خارجی به موارد مختلفی بستگی دارد؛ مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت بادام مامایی عبارتند از:

  • میزان تولید، عرضه و تقاضا
  • کیفیت و تازگی بادام
  • سایز بادام مامایی
  • حجم سفارش محصول
  • نوسانات ارزی
  • نوع بسته بندی
  • محل تحویل

بادام مامایی به عنوان یک بادام پر خاصیت، با کیفیت و ارگانیک در بین مردم کشورهای مختلف شناخته شده است. بادام مامایی در برخی از کشورها از جمله هند محبوبیت بسیار بالایی دارد و به نوعی با فرهنگ و آداب و رسوم آن ها عجین شده است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت نهایی این محصول و قیمت یک کیلویی بادام مامایی به سایت ما مراجعه کنید.

فواید مهم مغذی و سلامتی بادام مامرا

فواید مهم مغاستعلام قیمت عمده بادام مامایی ایران_ بادام مامایی شرکت شادیز

بادام مامایی کیفیت و ارزش تجاری بسیار بالایی دارد. پوسته بیرونی این بادام سخت و طعم آن شیرین است. بادام مامایی بافتی نرم، ترد و پرچرب دارد که برای صنایع بهداشتی و تولید پودر بادام مناسب است. این نوع بادام گرانتر از سایر انواع بادام است. ۳۶ درصد از این نوع بادام دارای مغز های دوقلو است که در پوسته به هم فشرده شده اند به همین دلیل بیشتر مغزشان کج است. رنگ بادام طلایی روشن است و نسبت به سایر بادام ها طعم بهتر و لذیذتری دارد.

بادام مامایی که در بازارهای جهانی Mamra Almond  نامیده می شود یکی از بهترین هاست زیرا حاوی مقدار زیادی مواد مغذی، چربی های اشباع نشده، ویتامین ها و مواد معدنی است، بادام منبع غنی از ویتامین های B و E و مواد معدنی بالایی است. از آنجایی که بادام سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است، یک غذای مغذی برای مغز است و بنابراین برای نوزادان و کودکان نوپا بسیار خوب و مغذی است.

پوست این بادام ها نیز نسبت به سایر بادام ها نازک تر است. به طور معمول این نوع بادام در صنایع غذایی به صورت پودر و خلال و در آجیل به صورت نمکی و خام استفاده می شود.  از بادام مامایی همچنین جهت تولید صابون و لوازم آرایشی و بهداشتی به دلیل داشتن چربی استفاده می شود.

تولید و صادرات بادام مامایی با کیفیت

 

تولید و صادرات بادام مامایی با کیفیت_استعلام قیمت عمده بادام مامایی ایران_ بادام مامایی شرکت شادیز

تولید بادام مامایی با کیفیت بسیار بالایی در ایران انجام می شود و پس از انجام فرآیند سورت و بسته بندی به بازار کشورهای مختلف عرضه می گردد.

فصل گل دهی و به بار نشستن بادام مامایی فصل بهار است و فصل تابستان زمان رسیدن و برداشت این محصول ارزشمند است.

شرکت شادیز خود تولید کننده و همچنین صادرات کننده بادام مامایی است؛ بنابراین شما می توانید این محصول را در حجم های بالا، گرید های مختلف و با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت از مجموعه تولیدی و بازرگانی شادیز خریداری نمایید.

برای ارسال و یا صادرات مغز بادام مامایی به شکل عمده از بسته بندی خاصی در مجموعه شادیز استفاده استفاده شده است. در این بسته بندی ابتدا مغز بادام در کیسه ای با پارچه خاص ریخته می شود. سپس این کیسه ها درون کارتن قرار می گیرند. بادام مامایی در این مرحله آماده ارسال به کشور های مختلف می باشد.

صادرات مغز بادام مامایی ایران به کشورهای خارجی از جمله هند همواره با موفقیت همراه بوده و اخیرا کشورهای دیگری مانند ترکیه و روسیه، کشورهای اروپایی و کشورهای عربی نیز خواستار واردات مغز بادام مامایی از ایران شده اند. بادام مامایی بادامی بی نظیر است و از نظر خواص تغذیه ای و درمانی تمام خواص بادام های دیگر را دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، خرید و همچنین استعلام قیمت بادام مامایی می توانید با واحد فروش شرکت شادیز تماس حاصل فرمایید.

⇐ تماس با ما

 

 

اخباربادام مامایی

Mamra Badamاستعلام قیمت بادام ماماییاستعلام قیمت عمده بادام ماماییبادام ایرانیبادام عمدهبادام مامایی ایرانبادام مامایی صادراتیبادام مامایی صادراتی شادیزبادام مامایی عمدهبادام مامایی(مامرا)تولید بادام مامایی با کیفیتتولید کننده بادام مامایی ایرانیتولید و صادرات بادام ماماییخرید بادام مامایی با کیفیتخرید عمده بادام مامایی ایرانشرکت صادرکننده بادام ماماییصادرات بادام مامایی با کیفیتعرضه بادام ماماییفروش عمده بادام ماماییفواید بادام ماماییفواید بادام مامراقیمت بادام ماماییقیمت عمده بادام ماماییقیمت عمده بادام مامایی ایرانقیمت مغز بادام ماماییمغز بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *