صادر کننده مغز پسته بسته بندی شده

صادر کننده مغز پسته بسته بندی شده_ شرکت پسته و خشکبار شادیز

صادر کننده مغز پسته بسته بندی شده _ شرکت تولید و صادرات پسته و خشکبار شادیز، با توانایی اثبات شده در کشت، فرآوری، بسته بندی و صادرات مغز پسته مجهز به آخرین تکنولوژی بر اساس استاندارد های جهانی، محصولات خود را با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می دهد.

صادر کننده مغز پسته بسته بندی شده

انواع مغز پسته های بسته بندی شده به صورت خام و فرآوری شده جهت صادرات به کشورهای مختلف استفاده می شود. البته نمونه های خام فروش بالاتری دارند، گروه تولیدی خشکبار شادیز انواع مختلف خام و فراوری شده را عرضه می نماید.

انواع پسته ایران با نام های اکبری، احمد آقایی، فندقی، کله قوچی و بادامی در شهر های کرمان، رفسنجان و خراسان در ایران رشد می نماید که انواع مغز پسته خندان، آبخندان( مکانیک خندان)، دست شکن و لپه شده از آن بدست می آید که هر کدام برای مصارف خاصی چه در داخل و چه در خارج از کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت تجارت پویا(شادیز)؛ به عنوان تولید کننده و صادر کننده پسته و محصولات آن، انواع مغز پسته را با توجه به مقصد ارسالی و با توجه به مورد استفاده اش آن را در بسته بندی های فله و یا بسته بندی های خرده پاکتی و فلزی به صورتی شکیل و زیبا به خریداران عرضه می نماید.

شرکت تولید و صادرات پسته و خشکبار شادیز، با توانایی اثبات شده در کشت، فرآوری، بسته بندی و صادرات مغز پسته مجهز به آخرین تکنولوژی بر اساس استاندارد های جهانی، محصولات خود را با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می دهد.

محصولات ما شامل انواع مغز پسته معمولی، مغز پسته سبز،مغز پسته کوهی، مغز پسته ارگانیک، مغز پسته خلال شده و.. با استاندارد آفلاتوکسین به خریداران ارائه می شود.

شما عزیزان در صورتی که قصد خرید و یا واردات انواع مغز پسته بسته بندی شده از ایران به هر کشوری را دارید، می توانید با واحد فروش شرکت شادیز ارتباط برقرار نمایید.

قیمت انواع مغز پسته صادراتی

قیمت انواع مغز پسته صادراتی_صادر کننده مغز پسته بسته بندی شده_ شرکت پسته و خشکبار شادیز

قیمت مغز پسته های تولیدی ایران به عوامل متعددی وابسته است. از این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. نوع مغز پسته
  2. رنگ مغز پسته
  3. سایز مغز
  4. میزان آفلاتوکسین
  5. درصد خرد شدگی مغز ها
  6. نوع بسته بندی

گروه تولیدی شادیز یکی از بزرگترین تامین کنندگان این محصول می باشد که آن را در مقادیر مختلف و بسته بندی مناسب به کشورهای دیگر ارسال می کند. قیمت مغز پسته در این مجموعه بسیار مقرون به صرفه است، زیرا حجم تولید آن بالاست.

جهت مشاوره ،دریافت قیمت روز و خرید مغز پسته درجه یک ایرانی با مشاورین مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

⇐ تماس با ما

 

 

پستهمغز پسته

انواع بسته بندی مغزپستهانواع مغز پسته ایرانیانواع مغز پسته صادراتیبازرگانی صادر کننده مغز پستهبسته بندی مغز پستهتامین کننده مغز پستهتولید کننده مغز پستهخرید مغز پسته صادراتیشرکت صادر کننده مغز پستهصادر کننده مغز پستهصادرات مغز پستهعرضه مغز پسته صادراتیفروش عمده مغز پستهفروش مغز پستهقیمت انواع مغز پستهقیمت روز مغز پستهقیمت مغز پستهقیمت مغز پسته بسته بندی شدهکارخانه بسته بندی مغز پستهکارخانه مغز پسته شادیزمغز پسته ارگانیک ایرانیمغز پسته ایرانیمغز پسته بسته بندی شدهمغز پسته خاممغز پسته سبزمغز پسته شادیزمغز پسته کوهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *