عرضه کننده عمده پسته کله قوچی _ فروش عمده

کدام شرکت تولید کننده پسته در رفسنجان است؟

عرضه کننده عمده پسته کله قوچی _ فروش عمده، شرکت تجارت پویا (شادیز)؛ یکی از باتجربه ترین و خوشنام ترین تامین کنندگان و صادرکنندگان انواع پسته و فرآورده های آن در ایران است که محصولات خود را با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی پسته و با استفاده از تکنولوژی روز و دستگاه های تمام اتوماتیک در بازارهای جهانی تولید و عرضه می کند.

عرضه کننده عمده پسته کله قوچی _ فروش عمده

پسته کله قوچی یا به اصطلاح «پسته جامبو_Jumbo Pistachio» یکی دیگر از انواع پسته تجاری ایران است که در بازار صادرات خشکبار جهانی از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است. این نوع پسته ظاهری منحصر به فرد و طعم لطیفی دارد. بسیاری از پسته کله قوچی به عنوان یکی از محبوب ترین محصولات ایران یاد می کنند که عمدتاً در شهرستان رفسنجان برداشت می شود.

طعم بی نظیر و ظاهر درشت و منحصر به فرد آن در کنار چندین فواید ضروری برای سلامتی، مهم ترین عامل موفقیت پسته جامبو کله قوچی در بازار جهانی است. نمونه کله قوچی به عنوان یک محصول لوکس شناخته مب شود و در کشورهای مختلف به ویژه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی از محبوبیت بالایی برخوردار است.

عرضه عمده انواع درجه یک پسته کله قوچی به بازار های صادراتی مانند آلمان، امارات، قزاقستان، اندونزی،لبنان،کانادا،کویت و هلند انجام می شود.

شرکت تجارت پویا (شادیز)؛ یکی از باتجربه ترین و خوشنام ترین تامین کنندگان و صادرکنندگان انواع پسته و فرآورده های آن در ایران است که محصولات خود را با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی پسته و با استفاده از تکنولوژی روز و دستگاه های تمام اتوماتیک در بازارهای جهانی تولید و عرضه می کند.

برای خرید عمده پسته کله قوچی و سایر انواع پسته ایران می توانید با مدیران فروش گروه خشکبار شادیز در تماس باشید.

ارزش تغذیه ای پسته کله قوچی

ارزش تغذیه ای پسته کله قوچی _عرضه کننده عمده پسته کله قوچی _ فروش عمده_ شرکت پسته و خشکبار شادیز

پسته کله قوچی مانند سایر انواع پسته سرشار از مواد مغذی و مفید است. پسته کله قوچی منبعی غنی از فسفر، پتاسیم، منیزیم، پروتئین، ویتامین K و کلسیم است.

گنجاندن پسته در برنامه غذایی روزانه می تواند به کاهش تنش و آرامش بدن کمک کند. این آجیل همچنین می تواند برای تقویت سیستم عصبی مفید باشد. مطالعات اخیر نشان داده است که مواد ضروری پسته می تواند خطر حمله قلبی و هر بیماری مرتبط را کاهش دهد. همچنین ایرانیان در قدیم پسته را به عنوان یک داروی خانگی برای درمان مشکلات گوارشی مصرف می کردند. مطالعات نشان می دهد که استفاده منظم از پسته می تواند سطح کلسترول را کاهش دهد و در عین حال منبع عالی آنتی اکسیدان ها باشد. پسته همچنین به عنوان یک میان وعده خوشمزه برای افرادی که رژیم دارند به حساب می آید زیرا انرژی زیادی را با حداقل چربی تامین می کند.

پسته جامبو کله قوچی منبع خوبی برای ویتامین‌های مختلف از جمله ویتامین E و K است که برای محافظت از بدن در برابر انواع سرطان‌ها ضروری هستند. علاوه بر این، اخیراً مطالعات نشان داده است که مصرف پسته می تواند میزان جذب گاما توکوفرول را در بدن افزایش دهد. دومی می تواند خطر ابتلا به سرطان ریه را کاهش دهد.

قیمت عمده پسته

قیمت عمده پسته_عرضه کننده عمده پسته کله قوچی _ فروش عمده_ شرکت پسته و خشکبار شادیز

برای داشتن قیمت خرید عمده پسته کله قوچی موارد زیر باید مشخص شود:

  • کشور مقصد
  • حجم خرید
  • اندازه دلخواه
  • درصد دهان بسته
  • باز بودن طبیعی یا مکانیکی
  • خام یا شور بودن (برشته یا غیر بو داده)
  • نوع بسته بندی
  • شرایط تحویل
  • روش پرداخت (ریال، دلار، یورو و…)

تمامی موارد ذکر شده در کنار نرخ روز ارز از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت پسته است.
در صورت تعریف تمامی موارد فوق و نیاز به دریافت قیمت می توانید با واحد فروش با بازرگانی شرکت شادیز تماس حاصل فرمایید.

⇐ تماس با ما

 

پسته

Jumbo Pistachioارزش تغذیه ای پستهارزش تغذیه ای پسته کله قوچیپسته جامبو کله قوچیپسته کله قوچیپسته کله قوچی رفسنجانپسته کله قوچی شادیزتامین کننده پسته کله قوچیتولید و عرضه پسته ایرانیتولید و عرضه پسته صادراتیخرید پسته کله قوچیشرکت پسته و خشکبار شادیزصادر کننده پسته کله قوچیصادرات پسته کله قوچیصادرکنندگان پسته ایرانعرضه پسته ایرانیعرضه پسته صادراتیعرضه کننده پستهعرضه کننده پسته کله قوچیعرضه کننده عمده پستهفروش عمده پسته کله قوچیقیمت پسته کله قوچیقیمت عمده پستهقیمت عمده پسته کله قوچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *