عرضه انجیر خشک ارگانیک استهبان

عرضه انجیر خشک ارگانیک استهبان_ شرکت خشکبار شادیز

عرضه انجیر خشک ارگانیک استهبان _ شرکت تجارت پویا(شادیز)؛ بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده انجیر خشک و سایر میوه های خشک ایرانی است. گروه بازرگانی شادیز این محصول را در سایزهای مختلف و بسته بندی های متنوع به خریداران عرضه می نماید. این اجناس از استهبان می آید. استهبان شهری در استان فارس در ایران است. منطقه استهبان بسیار حاصلخیز است و بزرگترین تولید کننده انجیر خشک، زعفران، غلات، پنبه، گردو، بادام، انگور و سایر میوه ها در خاورمیانه است. استهبان معروف ترین عرضه کننده انجیر به بازارهای جهانی است.

عرضه انجیر خشک ارگانیک استهبان

عرضه مستقیم انجیر خشک ارگانیک استهبان برای صادرات به دیگر کشور ها از رونق خوبی برخوردار است.

انجیر خشک استهبان در حجم های بسیار بالایی در بازار های بین المللی عرضه می شوند.یکی از مهم ترین دلایل پر طرفدار بودن و استقبال زیاد از انجیر های استهبان، طعم لذیذ، ارزش غذایی بالا و ارگانیک بودن آن می باشد.

شرکت تجارت پویا(شادیز)؛ بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده انجیر خشک و سایر میوه های خشک ایرانی است. گروه بازرگانی شادیز این محصول را در سایزهای مختلف و بسته بندی های متنوع به خریداران عرضه می نماید. این اجناس از استهبان می آید. استهبان شهری در استان فارس در ایران است. منطقه استهبان بسیار حاصلخیز است و بزرگترین تولید کننده انجیر خشک، زعفران، غلات، پنبه، گردو، بادام، انگور و سایر میوه ها در خاورمیانه است. استهبان معروف ترین عرضه کننده انجیر به بازارهای جهانی است.

انجیر خشک ایرانی به دلیل رنگ،طعم و اندازه ای که دارد از انواع بی نظیر انجیر در جهان است. در مرکز ایران کشت می شود. انجیر ایرانی در دنیا پرمصرف است.
انجیر خشک ارگانیک شادیز یک کیفیت تایید شده FSSC 22000 است. این میان وعده سالم و لذیذ سرشار از فیبر و منبع خوبی از چندین ماده معدنی ضروری از جمله منیزیم، منگنز، کلسیم و پتاسیم است.

شرکت شادیز به عنوان بزرگترین مرکز تولید و عرضه انجیر خشک در ایران،محصولات خود را با استانداردها و گواهی های بین المللی به بازارهای جهانی عرضه می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات شادیز می توانید با مشاورین ما ارتباط بگیرید.

قیمت انجیر خشک ایرانی

قیمت انجیر خشک ایرانی _عرضه انجیر خشک ارگانیک استهبان_ شرکت خشکبار شادیز

قیمت روز انجیر خشک تولید شده در ایران غالبا بر اساس پارامتر های مختلفی تعیین شده که از این میان می توان به مواردی همانند ذیل اشاره نمود؛

  • سایز انجیر
  • رنگ و طعم
  • کیفیت محصول
  • حجم خرید
  • نوع بسته بندی
  • مقصد بار
  • قیمت دلار
  • و…

اگر می خواهید پیشنهادات شگفت انگیز ما را در مورد قیمت محصول و خدمات ما دریافت کنید، با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

⇐ تماس با ما

 

انجیر خشک

انجیر خشک ارگانیکانجیر خشک استهبانانجیر خشک ایرانیتامین کننده انجیر خشکتولید کننده انجیر خشکتولید و عرضه انجیر خشکخرید انجیر ارگانیکخرید انجیر استهبانخرید انجیر خشکشرکت انجیر خشک شادیزصائر کننده انجیر خشک ارگانیکصادرات انجیر خشکعرضه انجیر خشکعرضه انجیر خشک ارگانیکعرضه کننده انجیر خشکعرضه مستقیم انجیر خشکعرضه مستقیم انجیر خشک استهبانفروش عمده انجیر خشکفروشنده انجیر خشکفواید انجیر خشکقیمت انجیر خشک ارگانیکقیمت انجیر خشک استهبانقیمت انجیر خشک ایرانیقیمت انجیر خشک صادراتیمرکز تولید انجیر خشکمرکز تولید انجیر خشک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *