مرکز خرید زردآلو خشک شادیز _ مجموعه تولیدی شادیز یکی از مرکز های معتبر برای خرید انواع مختلفی از اقلام خشکبار، از جمله زرد آلو خشک صنعتی و ارگانیک با قیمت مناسب می باشد.

شرکت شادیز یکی از بهترین صادرکنندگان زردآلو خشک ایرانی است؛ که محصولات خود با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای بین المللی تولید و به سراسر جهان عرضه می نماید.

مرکز خرید زردآلو خشک شادیز

رژیم غذایی سالم برای همه مهم است. به رشد بدن کمک می کند و عملکرد بدن را بهبود می بخشد و همچنین از بدن در برابر بیماری ها محافظت می کند. برای همه مهم است که یک سبک زندگی سالم را برای زندگی بهتر در نظر بگیرند. انواع مختلفی از مواد غذایی مغذی و همچنین میوه ها موجود است که به افراد در بهبود سلامتی، کاهش خطرات بیماری و حفظ وزن سالم کمک می کند. این روزها زردآلو خشک محبوبیت زیادی پیدا کرده است. به این دلیل است که آنها فواید بسیار خوبی برای سلامتی دارند، لذیذ، خوشمزه و آسان هضم هستند.

نه تنها این، زردآلوی خشک سرشار از ویتامین B و C است. آنها فاقد چربی، فیبر بالا و بسیار مغذی هستند. تعدادی از فواید مرتبط با زردآلو خشک وجود دارد. با بیماری های قلبی، کلسترول بالا، فشار خون بالا، مشکلات بینایی ضعیف، سرطان و غیره مبارزه می کند. همچنین برای حفظ وزن مفید است. با افزودن این میوه به رژیم غذایی خود می توانید سلامت چشم، مو و پوست خود را ارتقا دهید.

مجموعه شادیز به عنوان یکی از مرکز های شناخته شده در بازار های داخلی و بین الملی آمادگی دارد تا انواع زرد آلو خشک تولیدی ایران را با قیمت رقابتی در اختیار شما قرار دهد.

ما محصولات با کیفیت بالا تولید و پردازش می کنیم تا نیازهای مشتری خود را برآورده کنیم.

نحوه خشک کردن زردآلو

نحوه خشک کردن زردآلو_مرکز خرید زردآلو خشک شادیز

زردآلو را با استفاده از دو روش مختلف به نام‌های (خشک طبیعی) و (خشک گوگردی) خشک می‌کنند. گوگرد برای کوتاه کردن زمان فرآیند خشک کردن، حفظ رنگ طبیعی، جلوگیری از آلوده شدن محصول به حشرات و افزایش دوره نگهداری مفید است. گوگرد کردن، و بقیه بیش از ۸۰ درصد از کل تلاش های خشک کردن را با خشک کردن در آفتاب انجام می دهند. پخش مستقیم زردآلو روی زمین، بتن یا پارچه ها ۱۰ درصد از فرآیندهای خشک کردن را انجام می دهد.

در خشک کردن طبیعی به دلیل کثیفی و کبودی هایی که زردآلو دریافت می کند، کیفیت کاهش می یابد. در زردآلوهایی که روز خشک می شوند، مدت کوتاهی پس از خشک شدن، حشرات تشکیل می شوند، اما با این وجود، این زردآلوها بسیار خوش طعم هستند.

صادرات زردآلو خشک از ایران

صادرات زردآلو خشک از ایران_مرکز خرید زردآلو خشک شادیز

صادرات زردآلو خشک از ایران به کشور های مختلفی انجام می شود که برخی از این کشور ها عبارتند از:

  • آذربایجان
  • امارات
  • عراق
  • عمان
  • قطر
  • ترکمنستان
  • هند
  • روسیه
  • بحرین
  • و کشورهای اروپایی⇐

شرکت تجارت پویا(شادیز)؛ زردآلو خشک را در انواع مختلف به بازارهای بین المللی عرضه می کند. زردآلو خشک به صورت زیر طبقه بندی می شود:

مرکز خرید زردآلو خشک شادیز

بسته بندی نیز در کارتن های ۱، ۵، ۱۰، ۱۲.۵ کیلوگرمی با توجه به درخواست مشتریان انجام می شود.

جهت خرید و دریافت قیمت این محصول می توانید با همکاران ما در بخش مشاوره و فروش ارتباط برقرار نمایید.

⇐ تماس با ما

 

 

زردآلو(قیسی)

انواع زردآلو خشک ایرانیتامین کننده زردآلو خشک صادراتیتولید کننده زردآلو خشکتولید و صادرات زردآلو خشکخرید زردآلو خشکخواص زردآلو خشکزردآلو خشک (قیسی)زردآلو خشک شادیزشرکت صادرات زردآلو خشکشرکت صادرکننده زردآلو خشکشرکت میوه خشک شادیزصادرات زردآلو خشکصادرات زردآلو خشک از ایرانصادرات زردآلو خشک ایرانیصادرکننده زردآلو خشکعرضه کننده زردآلو خشکفروش عمده زردآلو خشکقیمت زردآلو خشک صادراتیمرکز خرید زردآلو خشکنحوه خشک کردن زردآلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *