صادرکننده خرمای ایران به اروپا

صادرکننده خرمای ایران به اروپا_ شرکت خشکبار شادیز

صادرکننده خرمای ایران به اروپا _ شرکت تولیدی شادیز به عنوان صادرکننده بزرگ خرمای ایران، این محصول را با توجه به استاندارد های جهانی به کشورهای مصرف کننده خرمای ایران در اروپا صادر می نماید.

صادرکننده خرمای ایران به اروپا

خرما به عنوان یکی از محصولات صادراتی تولیدی ایران در کشور های مختلف اروپایی از جمله آلمان، انگلیس، فرانسه، کانادا، استرالیا و آمریکا طرفداران ویژه ای دارد.

شرکت تولیدی شادیز به عنوان صادرکننده بزرگ خرمای ایران، این محصول را با توجه به استاندارد های جهانی به کشورهای مصرف کننده خرمای ایران در اروپا صادر نماید.

ایران پس از مصر دومین تولیدکننده خرما در جهان است. همچنین ایران نیز نقش مهمی در صادرات خرمای ایران به کشورهای دارای بیشترین حجم واردات این محصول دارد. ایران سالانه بالغ بر یک میلیون تن انواع خرمای ایرانی تولید می کند که حدود ۴۰۰ هزار تن آن صادر می شود. این حجم صادرات در سال نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار برای ایران به ارمغان خواهد آورد.

در بین کشورهای اروپایی، سه کشور آلمان، انگلیس و فرانسه در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی دارای بیشترین مصرف خرما هستند. اولین و مهمترین دلیل، حضور جمعیت مسلمان در این کشورهاست. زیرا خرما میوه ای است که با ذائقه مسلمانان بسیار سازگار است. فرانسه نیز یکی از کشورهای اروپایی با عرب های مهاجر زیاد است که اغلب مصرف کننده خرما با امکان واردات خرما از ایران می باشد. به علاوه آب و هوای اکثر کشورهای اروپایی برای رشد خرما مناسب نیست.
یکی دیگر از عواملی که باعث استفاده از خرما در اروپا می شود قند و شیرینی طبیعی موجود در این میوه است. همچنین خرما به غیر از پروتئین و مواد معدنی جایگزین مناسبی برای شکر در طول سال است.

از دیگر بازارهای خوب صادرات خرمای ایران می توان به ، کانادا و استرالیا اشاره کرد. علاوه بر کشورهای اروپایی، کشورهای آسیایی و کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز از مشتریان خرمای سنتی ایران هستند.

در رابطه با نحوه صادرات و واردات خرمای ایران به اروپا  می توانید با مشاورین با تجربه شرکت شادیز ارتباط بگیرید.

برای تامین عمده انواع خرمای با کیفیت با واحد فروش مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

تولید کنندگان انواع خرما در ایران

 

تولید کنندگان انواع خرما در ایران_صادرکننده خرمای ایران به اروپا_ شرکت خشکبار شادیز

جنوب ایران بیشترین میزان خرما را تولید می کند. منطقه بم کرمان حدود ۲۸ درصد از کل تولید خرمای ایران را در اختیار دارد. معروف ترین نوع خرما در استان کرمان خرمای مضافتی است.

پس از استان کرمان، هرمزگان بزرگترین تولیدکننده خرما در ایران است. بدیهی است محصولات این منطقه به کشورهای مختلف اروپایی و کانادایی نیز قابل صادرات است. استان هرمزگان حدود ۱۶ درصد از کل تولید کشور را به خود اختصاص داده است. خرمای پیارم معروف ترین خرمای صادراتی این منطقه است. خرمای ایرانی به دلیل ماندگاری طولانی و سرشار از مواد مغذی، گران ترین خرمای صادراتی ایران است.
سومین تولیدکننده خرما در ایران استان بوشهر است. یکی از معروف ترین انواع خرمای صادراتی ایران در بوشهر کبکاب است. این استان حدود ۱۵ درصد از کل تولید خرمای ایران را به خود اختصاص داده است.
رتبه چهارم تولید خرمای صادراتی ایران برای استان سیستان و بلوچستان است. نوع معروف خرمای صادراتی تولید شده در استان سیستان و بلوچستان خرمای ربیع است.
پنجمین تولیدکننده خرما در ایران استان خوزستان است. پرطرفدارترین نوع خرمای خوزستان در بازار صادراتی خرمای سایر است.

عرضه کننده و صادر کننده خرما

عرضه کننده و صادر کننده خرما_صادرکننده خرمای ایران به اروپا_ شرکت خشکبار شادیز

شرکت بازرگانی تجارت پویا(شادیز)، با تکیه بر تیمی جوان و خلاق مبتنی بر دانش و تکنیک های تجاری، با کیفیت ترین انواع خرمای ایرانی را به سراسر جهان عرضه می نماید.

ما سخت ترین الزامات را در طول فرآیند تولید و توزیع خود برآورده می کنیم تا محصول با بالاترین کیفیت را در سراسر جهان ارائه دهیم

ما با درک نیازهای مشتریان و رعایت استانداردها با مشتریان خود ارتباط نزدیک برقرار می کنیم.

مجموعه شادیز همواره با ارائه خرما با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی، قیمت مناسب و بسته بندی با برچسب شخصی دغدغه بسیاری از مشتریان خارجی را برطرف کرده است.

اگر وارد کننده خرمای ایرانی هستید، می توانید برای مشاوره، خرید و دریافت قیمت محصولات با مشاورین مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

⇐ تماس با ما

 

خرما

انواع خرما ایرانیانواع خرما در ایرانتامین کننده خرماتامین کننده خرما صادراتیتولید کنندگان خرما ایرانیتولید کنندگان خرما در ایرانخرما با کیفیت ایرانیخرما پیارمخرما سایرخرما صادراتی شادیزخرما مضافتیخرمای ایرانخرمای صادراتی بمخرمای صادراتی کرمانخرمای مضافتی بمخرید خرماخرید خرمای صادراتیخرید عمده خرماشرکت صادرات خرماشرکت صادرکننده خرماشرکت صادرکننده خرما در ایرانصادر کننده خرماصادرات خرما ایرانیصادرات خرما به اروپاصادرکنندگان خرما ایرانیصادرکننده خرما ایرانیصادرکننده خرما به اروپاصادرکننده خرمای ایرانعرضه خرماعرضه کننده خرما صادراتیعرضه کننده و صادر کننده خرمافروش عمده خرماقیمت خرما صادراتیقیمت خرمای ایرانواردات خرمای ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *