شرکت صادرکننده زردآلو خشک با کیفیت به مالزی

شرکت صادرکننده زردآلو خشک با کیفیت به مالزی_ شرکت خشکبار شادیز

شرکت صادرکننده زردآلو خشک با کیفیت به مالزی _ شرکت بازرگانی تجارت پویا(شادیز)؛ به عنوان بزرگترین شرکت صادرکننده خشکبار و میوه های خشک ایرانی انواع زردآلو خشک با کیفیت را که مطابق با مشخصات اروپایی و AFI ساخته شده است را به کشورهای مختلف از جمله مالزی صادر می کند.

شرکت صادرکننده زردآلو خشک با کیفیت به مالزی

مقاصد صادراتی انواع زردآلو ایرانی چه کشورهایی هستند؟ خوشبختانه نام کشور مالزی هم در جمع بزرگترین خریداران  زردآلوی خشک ایران به چشم می خورد.

ایران بزرگترین تولید کننده زردآلو خشک است و اکثر محصولات از استان آذربایجان شرقی(تبریز) تهیه می شود. این زردآلوهای خوش طعم و جویدنی یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین میوه های خشک در جهان است. زردآلوهای خشک تبریز به دلیل محتوای مواد خشک خود که از ۲۴ تا ۳۰ درصد متغیر است، بسیار بیشتر از زردآلوهای خشک سایر مناطق با ۲۰ درصد شناخته شده است.

ایران با گزارشات جهاد کشاورزی به عنوان دومین تأمین کننده در بازار زردآلو فعالیت می کند که سالانه انواع زردآلوها به کشورهای خاورمیانه، آسیای شرقی و اروپا صادرات می گردد. در جمع بندی کلی لیست صادراتی زردآلو خشک ایرانی، نام کشور مالزی هم به چشم می آید که سال ۹۶ آمارها گزارش داده اند که مالزی دومین مقصد صادراتی زردآلو ایرانی بوده است. همواره تلاش شرکت های تامین زردآلو در توانایی صادرات به کشور مالزی ستودنی است و در واقع عامل چنین رشدی، استاندارد سازی طبق معیار سنجش جهانی بوده است.

شرکت بازرگانی تجارت پویا(شادیز)؛ به عنوان بزرگترین شرکت صادرکننده خشکبار و میوه های خشک ایرانی انواع زردآلو خشک با کیفیت را که مطابق با مشخصات اروپایی و AFI ساخته شده است را به کشورهای مختلف از جمله مالزی صادر می کند.

این مجموعه همچنین مجهز به یک آزمایشگاه میکروبیولوژیکی برای اطمینان از کیفیت کامل محصولات است.

با خرید محصول از شرکت شادیز، می توانید از “پیشنهادات ویژه” ما بهره مند شوید. ما به عنوان تامین کننده محصولات مورد نیاز شما خدمت می کنیم و در عین حال مراقب همه چیز از مدیریت لجستیک، بازرسی، کنترل کیفیت، مدیریت ریسک تا تحویل آنها به شما هستیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین شرکت شادیز ارتباط بگیرید.

عرضه انواع زردآلو خشک ایرانی

عرضه انواع زردآلو خشک ایرانی_شرکت صادرکننده زردآلو خشک با کیفیت به مالزی_ شرکت خشکبار شادیز

دو نوع زردآلو خشک تولید می شود، زردآلو خشک گوگردی و زردآلو طبیعی بدون سولفور. سولفور شده در طی فرآیند خشک کردن با دی اکسید گوگرد (SO2) تصفیه می شود تا دوام آن افزایش یابد. دارای رنگ زرد نارنجی است. زردآلو خشک طبیعی در زیر نور خورشید خشک می شود و رنگ تیره تری دارد. این زردآلوهای خشک در مقایسه با زردآلوهای گوگردی خوشمزه تر و شیرین تر هستند، اما به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی (عمدتاً گوگرد) در طول تولید، ماندگاری کمتری دارند.

انواع زردآلوهای خشک ایرانی طعم شیرین و دلپذیری دارند که برای میان وعده، یا افزودن به دستور العمل ها و محصولات پخته شده شما ایده آل است. زردآلوهای خشک ایرانی ما دارای گواهینامه ارگانیک توسط CCOF هستند.

فواید سلامتی زردآلو ارگانیک ایران

فواید سلامتی زردآلو ارگانیک ایران_شرکت صادرکننده زردآلو خشک با کیفیت به مالزی_ شرکت خشکبار شادیز

زردآلوی ارگانیک ایران منبعی از پتاسیم است، یک ماده معدنی ضروری که به ضربان قلب کمک می کند و از فشار خون بالا جلوگیری می کند. یک وعده یک اونس زردآلو خشک حاوی تقریباً ۱۰ درصد از ارزش روزانه توصیه شده (DV) پتاسیم است.

این میوه های خشک خوشمزه برای تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود سلامت پوست و چشم بسیار عالی هستند. آنها همچنین سرشار از آهن معدنی هستند که به تولید خون کمک می کند و به رساندن اکسیژن به سراسر بدن کمک می کند.

از زردآلو خشک ایرانی به عنوان یک میان وعده انرژی زا لذت ببرید که برای سلامتی شما عالی است!

قیمت خرید زردآلو خشک صادراتی

قیمت خرید زردآلو خشک صادراتی_شرکت صادرکننده زردآلو خشک با کیفیت به مالزی_ شرکت خشکبار شادیز

قیمت زرد آلو خشک به عوامل مختلفی بستگی دارد و ممکن است در فروشگاه های مختلف آن را با قیمت های متفاوتی به عرضه برسانند که این تفاوت قیمت می تواند به سایز و کیفیت زرد آلو یا نوع خشک شدن آن بستگی داشته باشد؛ همچنین کیفیت بسته بندی نیز از عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن می باشد.

خرید زردآلو خشک با کیفیت و سالم باید از مراکز معتبر و شناخته شده انجام شود ، شناخت این مراکز به مشتریان کمک خواهد کرد تا با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهند.

از آنجایی که دسترسی همه ی افراد به فروشگاه های معتبر وجود ندارد، مرکز فوق که یکی از با تجربه ترین مراکز در زمینه ی تولید،تامین و صادرات انواع زردآلو خشک درجه یک می باشد، محصول خود را به صورت آنلاین و مستقیم به دست خریداران در کشورهای مختلف می رساند؛ همچنین همواره سعی داشته بر اساس نیاز واقعی مشتریان و نوع بازار هدف محصولات را عرضه و تولید کند.

برای خرید و دریافت قیمت محصولات می توانید با واحد بازرگانی شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز ارتباط بگیرید.

⇐ تماس با ما

آجیل و خشکبارزردآلو(قیسی)

ارزش غذایی زردآلوانواع زردآلو خشک ایرانیتامین کننده زردآلو خشکخرید آنلاین زردآلو خشکخرید زردآلو خشکخرید زردآلو خشک ارگانیکخرید زردآلو خشک با کیفیتخرید زردآلو خشک صادراتیخرید عمده زردآلو خشکخواص زردآلو خشکزردآلو ارگانیک ایرانزردآلو خشک ارگانیک ایرانزردآلو خشک ایرانیزردآلو خشک با کیفیتزردآلو خشک شادیززردآلو خشک صادراتیزردآلو خشک(قیسی)زردآلوی ارگانیک ایرانشرکت تولیدکننده زردآلو خشکشرکت خشکبار و میوه خشک شادیزشرکت صادرکننده زردآلو خشکصادرات انواع زردآلو خشک درجه یکصادرات زردآلو خشک ایرانیصادرکننده زردآلوصادرکننده زردآلو خشکصادرکننده زردآلو خشک به اروپاصادرکننده زردآلو خشک به مالزیعرضه انواع زردآلو خشک ایرانیعرضه زردآلو خشک ایرانیعرضه کننده زردآلو خشکفروش زردآلو خشک ایرانیفواید سلامتی زردآلو ارگانیکفواید سلامتی زردآلو خشکقیمت خرید زردآلو خشکقیمت زردآلو خشکقیمت زردآلو خشک ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *