آجیل شادیز – قیمت پسته ایران

آجیل شادیز - قیمت پسته ایران

آجیل شادیز – قیمت پسته ایران :آجیل، خشکبار و میوه های خشک ایران علاوه بر بازار داخلی و پرمصرف خود، بیشترین سهم را در صادرات محصولات کشاورزی به خود اختصاص داده و وزن صادرات غیرنفتی را نیز بر دوش گرفته است. تنوع آجیل ایرانی و کیفیت آن به گستردگی و تفاوت آب و هوای ایران و تاثیر آن بر کشاورزی و باغداری برمی گردد. خوب است با انواع آجیل ایرانی آشنا شوید.

آجیل شادیز – قیمت پسته ایران

انواع آجیل ایرانی

 

انواع آجیل ایرانی_آجیل شادیز - قیمت پسته ایران

به میوه ای که در اثر خشک شدن تمام آب خود را از دست داده است میوه خشک می گویند. کشمش، برگ هلو، برگ زردآلو، قیسی، پسته، بادام، گردو، آلو خشک، توت خشک، انجیر خشک و خرما از رایج ترین آجیل های ایرانی هستند. در مفهوم اصلی آجیل، میوه خشک وجود دارد. اما از آنجایی که امروزه میوه های خشک شده نسبت به گذشته، چه به صورت سنتی و چه غیر سنتی، بیشتر شده است، مفهوم خشکبار فراتر از آجیل و عنوان جدیدی گرفته است. به عنوان مثال در چند دهه اخیر خرمالو خشک یا خربزه خشک مانند امروز در بازار تولید انبوه و به فروش نرسیده و جزو میوه های خشک نشده است. اما در حال حاضر انواع میوه های ایرانی به صورت خشکبار تولید و عرضه می شود و خرید میوه های خشک مخلوط یکی از پرطرفدارترین محصولات این گروه از آجیل های شادیز است.

پسته رفسنجان

پسته رفسنجان_آجیل شادیز - قیمت پسته ایران

پسته هم اکنون در نقاط مختلف ایران کشت می شود، اما در گذشته شهرهای متعددی مانند رفسنجان، کرمان و دامغان بیشترین کشت پسته را داشتند و پسته های این شهرها همچنان معروف و مرغوب هستند. پسته رفسنجان از نظر طعم، لطافت و شکل بهترین پسته ایران و جهان است. پسته جدا از منطقه کشت، از نظر شکل و طعم دارای انواع مختلفی مانند پسته اکبری و احمد آقایی است.

ایران اکنون رتبه دوم صادرات پسته را در جهان دارد و آمریکا بیشترین تولید و صادرات پسته را دارد. اما ریشه پسته آمریکایی پسته رفسنجان است و سابقه آن کمتر از صد سال است!  ترکیه سومین صادرکننده پسته است. اما هیچ پسته ای جای پسته ایرانی را نمی گیرد زیرا خاک ایران حاصلخیز است و طعم عجیبی به پسته می دهد.

قیمت پسته ایرانی

قیمت پسته ایرانی_آجیل شادیز - قیمت پسته ایران

پسته یکی از مغذی ترین آجیل هاست. آجیل و خشکبار شادیز تولید کننده و صادرکننده پسته مرغوب کله قوچی، احمد آقایی، اکبری، فندقی، خلال و مغز پسته در ایران می باشد. اینکه پسته تازه را عمده بخرید و قیمت پسته را بدانید; خرید خلال بادام درجه یک; قیمت روز و لحظه را بدانید، اکنون می توانیدبا واحد فروش و بازرگانی شرکت شادیز ارتباط بگیرید.

از کجا پسته بخرم؟ پاسخ به این سوال چندان سخت و پیچیده نیست! پسته تازه و انواع مغزها مانند خلال بادام را باید از یک مرکز معتبر تهیه کنید که سایت شادیز یکی از آنهاست.

با ما در ارتباط بمانید.

⇐ تماس با ما

 

آجیل و خشکبارانجیر خشکبادامپستهخرماخشکبار و آجیلخلال پستهزردآلو(قیسی)کشمشگردومغز پسته

آجیل شادیزآجیل و خشکبار شادیزانواع آجیل ایرانیانواع پسته ایرانیپسته ایرانیپسته رفسنجانپسته رفسنجان ایرانتامین کننده آجیل صادراتیتامین کننده پستهتولیدکننده پسته صادراتیخرید آجیل آنلاینخرید آجیل ایرانیخرید آجیل صادراتیخرید پسته رفسنجانشرک آجیل و خشکبار ایرانیشرکت پسته رفسنجانشرکت صادرات پستهصادرات آجیل و خشکبارصادرات انواع پسته ایرانصادرات پستهصادرکننده آجیل ایرانیعرضه پسته ایرانیعرضه کننده آجیل و پستهفروش انواع پسته ایرانقیمت آجیل و خشکبارقیمت پستهقیمت پسته 1401قیمت پسته ایرانقیمت پسته ایرانیقیمت پسته در بازارقیمت پسته رفسنجانقیمت پسته کرمانقیمت روز پستهقیمت عمده پستهکارخانه پسته رفسنجانکارخانه پسته کرمانلیست قیمت پسته رفسنجانمرکز خرید آجیل ایرانیمرکز صادرات پستهنرخ روز پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *