تولیدکننده و صادرکننده زردآلو خشک در ایران

تولیدکننده و صادرکننده زردآلو خشک در ایران_ شرکت خشکبار شادیز

تولیدکننده و صادرکننده زردآلو خشک در ایران _ شرکت شادیز، به عنوان تولید کننده و صادرکننده انواع میوه های خشک ایرانی نظیر زردآلو خشک، تجربه بالایی دارد و مطابق با تقاضای مشتریان و با بالاترین استاندارد ها نیاز بازار را برآورده می کند. ما آماده ارائه زردآلو خشک و بهترین میوه های خشک ایرانی، با کیفیت بالا و بهترین قیمت به مشتریان خود هستیم.

تولیدکننده و صادرکننده زردآلو خشک در ایران

زردآلو خشک نوعی میوه خشک است. زردآلو (کامل، هسته دار یا به صورت نصف شده) تا میزان آب ۲۲ درصد به صورت طبیعی (در هوا یا آفتاب) یا در دستگاه خشک کن خشک می شود. “ورقه های زردآلو” که از میوه های بیش از حد رسیده که از درخت افتاده است تهیه می شود، محصولی شیرین و متمایز است.

زردآلو خشک برای داشتن یک زندگی سالم و مناسب بسیار مفید است. برای جلوگیری از مشکلات مختلف سلامتی و حفظ تناسب اندام برای مدت طولانی، توصیه می شود روزانه یک میوه بخورید. این روزها، مراقبت از سلامتی به موضوعی برای مردم تبدیل شده است، زیرا زمان کافی برای ورزش یا پیروی از برنامه غذایی سالم ندارند. برای چنین افرادی میوه های خشک مانند زردآلو گزینه ای عالی است. مردم می توانند میوه خشک را بخورند تا ویتامین ها و مواد معدنی بدن خود را تامین کنند. نه تنها سلامتی بلکه پوست را نیز بهبود می بخشد. بنابراین، از همه جنبه ها برای بدن انسان بسیار مفید است. در مدت اخیر شرکت های بی شماری مشغول تولید این میوه خشک برای مشتریان خود هستند.

زردآلو خشک ایرانی طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. این محصول با ارزش در مناطق مختلفی از ایران تولید می شود. میوه های خشک مانند انگور، زردآلو، انجیر و خرما از محصولات محبوب ایران هستند، در حالی که پسته، بادام و گردو نیز سنت طولانی در برداشت و تجارت دارند.

از مهمترین شرکت های تولید کننده و صادرکننده زردآلو و سایر میوه های خشک در ایران مجموعه شادیز  می باشد.  این مجموعه انواع زردآلو خشک تهیه شده با بالاترین استاندارد و کیفیت از ایران را ارائه می دهد.

قیمت زردآلو خشک

با تقاضای بالای بازار برای این نوع میوه خشک مغذی، قیمت زردآلو خشک به کیفیت آن و همچنین در دسترس بودن محصول بستگی دارد.

برای خرید و دریافت قیمت روز زردآلو خشک ایران اکنون می توانید با واحد فروش و بازرگانی شرکت شادیز ارتباط بگیرید.

تولید و بسته بندی زردآلو خشک شادیز

تولید و بسته بندی زردآلو خشک شادیز_تولیدکننده و صادرکننده زردآلو خشک در ایران_ شرکت خشکبار شادیز

مواد اولیه تولید خشکبار توسط تیم مجرب ما با دقت انتخاب شده و برای فرآوری و بسته بندی به کارخانه ارسال می شود.

کارخانه شادیز مجهز به ماشین آلات پیشرفته ای است که برای شستشو، پردازش، خشک کردن و تمیز کردن میوه ها برای دریافت بهترین محصولات طراحی شده اند.

ما این محصول را در بسته بندی های مختلف کارتن های ۵ کیلویی و جعبه های ۱۰ کیلوگرمی به خریداران ارائه می دهیم.ما همچنین می توانیم انواع دیگر بسته بندی را با درخواست مشتری ترتیب دهیم.

کلیه سفارشات از مرحله اول تولید تا تحویل توسط تیم حرفه ای ما سازماندهی می شود.

تیم بازرگانی شادیز بهترین نرخ ها، شرایط پرداخت و حمل و نقل را برای کاهش هزینه های جانبی به شما عزیزان ارائه می دهد.

مرکز خرید زردآلو خشک ایرانی

مرکز خرید زردآلو خشک ایرانی_تولیدکننده و صادرکننده زردآلو خشک در ایران_ شرکت خشکبار شادیز

مجموعه شادیز به عنوان یکی از مرکز های شناخته شده در بازار های داخلی و بین الملی و همچنین با داشتن کارخانه های فعال در سطح کشور آمادگی دارد تا انواع میوه های خشک تولیدی ایران را با قیمت رقابتی در اختیار شما قرار دهد.

به طور خلاصه اگر به دنبال یک میان وعده مغذی و سالم و یک میان وعده جدید روی میز هستید، زردآلو خشک یک انتخاب عالی است. ما بهترین میوه خشک ایرانی را با بالاترین کیفیت به شما عرضه می کنیم.

لطفا از وب سایت رسمی ما دیدن فرمایید تا اطلاعاتی در مورد تمام میوه های خشک و آجیل ایرانی و سایر محصولات ما بیابید. لطفا برای سفارش خود با ما تماس بگیرید.

⇐ تماس با ما

 

آجیل و خشکبارزردآلو(قیسی)

انواع زردآلو خشکبهترین میوه خشک ایرانیتامین کننده زردآلو خشکتولید و بسته بندی زردآلو خشکتولیدکننده زردآلو خشکتولیدکننده زردآلو خشک در ایرانتولیدکننده زردآلو خشک(قیسی)تولیدکننده و صادرکننده زردآلو خشکخرید زردآلو خشک ایرانیخرید زردآلو خشک صادراتیخرید میوه خشک ایرانیخواص زردآلو خشکزردآلو خشک ایرانیزردآلو خشک درجه یکزردآلو خشک شادیززردآلو خشک(قیسی)شرکت آجیل و خشکبار شادیزشرکت زردآلو خشک در ایرانشرکت صادرکننده زردآلو خشکصادرات زردآلو خشک ایرانیصادرکننده زردآلو خشکصادرکننده زردآلو خشک در ایرانعرضه زردآلو خشک صادراتیفروش عمده زردآلو خشکفواید زردآلو خشک(قیسی)قیمت زردآلو خشککارخانه تولید زردآلو خشککارخانه تولید میوه خشککارخانه خشکبار شادیزمرکز خرید زردآلو خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *