عرضه عمده انجیر خشک ایران _ خشکبار شادیز

عرضه عمده انجیر خشک ایران _ آجیل و خشکبار شادیز

Dried figs in wooden bowl


عرضه عمده انجیر خشک ایران _ خشکبار شادیز: شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز، به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان و صادرکنندگان انجیر خشک در خاورمیانه شناخته شده است و محصولات خود را با بالاترین استاندارد ها و طبق نیاز مشتریان به سراسر جهان صادر می نماید.

برای اطلاع از قیمت صادرات و خرید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

عرضه عمده انجیر خشک ایران _ خشکبار شادیز

عرضه عمده انجیر خشک ایران توسط شرکت آجیل و خشکبار شادیز در مقیاس وسیع و با کیفیت و قیمت عالی به اقصی نقاط جهان انجام می شود

انجیر خشک یک غذای سنتی در ایران است. انجیر چه تازه باشد چه خشک، می تواند به اشکال مختلف فرآوری شود اما عمدتاً در آجیل ها،چاشنی ها یا دسرها استفاده می شود. انجیر خشک نسبت به انجیر تازه ماندگاری بیشتری دارد و برای صادرات و همچنین نگهداری برای مصارف بعدی مناسب است. با توجه به اینکه فصل انجیر در مقایسه با سایر محصولات کوتاه است، انجیر خشک جایگزین بسیار خوبی برای لذت بردن از محصول در تمام طول سال است.

کشور ایران در حال حاضر رتبه بالایی در تولید انجیر را دارد و در کنار آن کشورهایی مانند مصر، الجزایر ، ترکیه و مراکش قرار دارند. در  سالهای  اخیر حجم صادرات انجیر خشک از ایران به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و این به دلیل کیفیت، طعم، سایز و قیمت انجیر خشک ایرانی است که آن را از سایر محصولات متمایز کرده است.

کشت انجیر در ایران تقریباً بدون استفاده از مواد شیمیایی برای از بین بردن آفات و بیماری ها انجام می شود. بنا بر این انجیر خشک ایرانی به عنوان محصولی طبیعی، سالم و ارگانیک با ارزش تغذیه ای بسیار فراوان در بازارهای جهانی شناخته می شود.

بیشتر انجیر خشک ایران به بازارهای اروپا، آسیا و کشورهای چین و روسیه صادر می شود. ایران در زمینه تولید و صادرات انجیر تازه و خشک درصد چشمگیری را به خود اختصاص داده است.

خواص و فواید انجیر خشک

خواص و فواید انجیر خشک

انجیر یکی از غنی ترین منابع گیاهی ویتامین ها و مواد معدنی است، از جمله:

اهن
مس
پتاسیم
ویتامین های گروه B
ویتامین K
منیزیم
منگنز
ویتامین سی
روی
ویتامین A
پتاسیم و فیبر برای یک رژیم غذایی سالم حیاتی هستند، اما بسیاری از مردم به اندازه کافی از آنها دریافت نمی کنند. انجیر تازه و خشک یک غذای پر فیبر است و ۷ تا ۱۹ درصد از نیاز روزانه شما به پتاسیم را تامین می کند. بنابراین مصرف انجیر کمبود پتاسیم بدن را جبران می کند. فیبر به عملکرد سیستم گوارش کمک می کند، بیماری مربوط به قلب را کاهش می دهد و با سیر نگه داشتن شما به کاهش وزن آسان تر کمک می کند. انجیر خشک همچنین منبع خوبی از منگنز، منیزیم و کلسیم است که هیچ کدام در رژیم غذایی روزانه ما کافی نیستند. استفاده از خواص انجیر به عنوان میان وعده یک راه کم کالری برای افزایش میزان این مواد مغذی ضروری است. مردم معمولاً سدیم را از طریق مصرف نمک دریافت می کنند. بنابراین مصرف مقادیر زیاد نمک و کاهش مصرف غذاهای حاوی پتاسیم، کاهش پتاسیم و افزایش سدیم می تواند منجر به فشار خون بالا شود. انجیر سرشار از پتاسیم است اما سدیم کمی دارد. از این رو دفاعی قوی در برابر فشار خون بالا و اثرات مخرب آن محسوب می شود. همچنین اعصاب شما را آرام و آرام می کند.

خرید مستقیم انجیر خشک از تولیدکننده

خرید مستقیم انجیر خشک از تولیدکننده

شرکت شادیز یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان عمده انجیر می باشد. در این مجموعه تولیدی انجیر خشک به صورت عمده و با کیفیت های مختلف بسته بندی می شود. انجیر صادراتی با توجه به بازار هدف و نیاز مشتری انتخاب و تهیه می شود. شرکت ما مفتخر است که توانسته سازه ای را در این مجموعه ایجاد کند که تمامی متقاضیان این امکان را داشته باشند که با کیفیت ترین انجیر خشک را با نازلترین قیمت تهیه کنند.

انجیر خشک محصولی است که با از بین بردن رطوبت آن تولید می شود. سطح کیفی این آجیل مغذی با کیفیت میوه و فرآیند خشک شدن آن مرتبط است. انجیر خشک دارای خواص بیشتر و ماندگاری طولانی است. انجیرهای خشک شادیز همیشه معروف و ممتاز بوده و بیشترین فروش صادراتی  را دارد. کیفیت و عیار بالای این محصول می تواند به دلیل نرمی، دانه های طلایی و تازگی آن باشد.

مشتریان می توانند برای خرید مستقیم انجیر خشک و کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع انجیر با کارشناسان ما تماس گرفته و یا ایمیل بزنند.

شرکت صادرکننده انجیر خشک

شرکت صادرکننده انجیر خشک 

شرکت تجارت پویا(شادیز) برترین تولید کننده و صادر کننده انجیر خشک در خاورمیانه می باشد. ما در واقع بهترین نوع انجیر خشک مرغوب را به صورت عمده و با قیمت های رقابتی همراه با بسته بندی مناسب و ارسال سریع جهانی به بسیاری از کشورها عرضه و صادر می کنیم.

اگر می خواهید پیشنهادات شگفت انگیز ما را در مورد قیمت و حمل و نقل دریافت کنید، با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. 

ما در هر شرایطی که بخواهید انعطاف پذیر هستیم و می توانید قیمت FOB، B/L و سایر اطلاعات مهم را دریافت کنید.

با ما در ارتباط بمانید.

⇐ تماس با ما

 

آجیل و خشکبارانجیر خشک

آجیل و خشکبار شادیزانجیر خشک ارگانیکانجیر خشک ایرانانجیر خشک درجه یکانجیر خشک شادیزانجیر خشک صادراتیانجیر خشک فارسانجیر خشک نی ریزانواع انجیر خشک صادراتیبازار انجیر خشک ایرانبسته بندی انجیر خشکتامین کننده انجیر خشکتوزیع انجیر خشک ایرانتولید و صادرات انجیر خشکتولیدکنندگان انجیر خشک در ایرانتولیدکنندگان عمده انجیر خشکتولیدکننده انجیر خشکخرید انجیر خشکخرید انجیر خشک استهبانخرید مستقیم انجیر خشکخواص انجیر خشکسایز انجیر خشکشرکت صادرات انجیر خشک ایرانشرکت صادرکننده انجیر خشکشرکت صادرکننده انجیر خشک در ایرانشرکت عرضهکننده انجیر خشکصادرات انجیر خشک از ایرانصادرات انجیر خشک ایرانصادرکنندگان عمده انجیر خشکعرضه انجیر خشک ایرانیعرضه عمده انجیر خشکعرضه کننده انجیر خشکفروش عمده انجیر خشکفروشنده انجیر خشکفواید انجیر خشکقیما عمده انجیر خشکقیمت انجیر خشک صادراتیقیمت خرید انجیر خشکقیمت صادرات انجیر خشککارخانه میوه خشک شادیزواردات انجیر خشک از ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *