صادرکننده پسته و خشکبار ارگانیک

صادرکننده پسته و خشکبار ارگانیک_ شرکت بازرگانی شادیز

صادرکننده پسته و خشکبار ارگانیک _انواع پسته و خشکبار تولیدی ایران به صورت ارگانیک به وسیله گروه بازرگانی خشکبار شادیز به عنوان صادرکننده این محصول آماده ارائه می باشد.

صادرکننده پسته و خشکبار ارگانیک

با توجه به لزوم ارتقای سطح سلامت جامعه و تأکید متخصصین، مبنی بر تغذیه ی صحیح، بازرگانی شادیز برآن شده تا محصولات طبیعی و ارگانیک ایرانی را به جهانیان عرضه نماید.

انواع پسته و خشکبار تولیدی ایران به صورت ارگانیک به وسیله گروه بازرگانی خشکبار شادیز به عنوان صادرکننده این محصول آماده ارائه می باشد.

مردم برخی کشورها و سازمان های بهداشتی به غذا حساس هستند.با افزایش تعداد مواد غذایی ناسالم در بازار و افزایش استفاده از سموم، دقت خرید مواد غذایی افزایش یافته است.

بیشترین حجم خرید محصولات ارگانیک مربوط به کشورهای اتحادیه اروپا است.مردم فرانسه، آلمان، ایتالیا، لهستان و بسیاری از کشورهای دیگر مایل به خرید مواد غذایی سالم و ارگانیک هستند.

قیمت یک محصول ارگانیک بیشتر از یک محصول معمولی مشابه در این بازارها است.گمرکات و سازمان های بهداشتی این کشورها در زمان ترخیص آزمایشات مختلفی را روی محصولات انجام می دهند.اما اگر محصول دارای گواهی ارگانیک باشد به راحتی قابل ارسال است.

انواع پسته ارگانیک:

انواع پسته ارگانیک:_صادرکننده پسته و خشکبار ارگانیک_ شرکت بازرگانی شادیز

در ایران دو نوع محصول در زمینه پسته می تواند به صورت ارگانیک وارد بازار شود:

  1. محصولات باغی که در چند سال گذشته از سموم دفع آفات استفاده نکرده اند.
  2. محصولاتی که به طور طبیعی در مراتع و جنگل ها رشد می کنند.

همه این محصولات برای صادرات به کشورهای مختلف بدون هیچ گونه سموم باقیمانده استفاده می شود.البته لازم به ذکر است که تعداد محدودی از باغ ها و باغ های ایرانی دارای گواهی ارگانیک هستند.

اما محموله ارگانیک بدون گواهینامه با شرایط خاص آماده عرضه به بازارهای بین المللی می باشد.

پسته ارگانیک از مهم ترین و پرفروش ترین خشکبار صادراتی به شمار می آید که توسط تولید کنندگان این محصول به صورت بی واسطه در دسترس تمامی مصرف کنندگان قرار می گیرد.

پسته سرشار از پروتئین، فیبر و آنتی اکسیدان است. آنها همچنین دارای چندین ماده مغذی مهم دیگر از جمله ویتامین B6 و پتاسیم هستند. آنها سرشار از لوتئین و زآگزانتین هستند که هر دو باعث سلامت چشم می شوند. پسته نسبت به سایر آجیل ها کالری کمتر و پروتئین بیشتری دارد. همچنین، محتوای اسید آمینه ضروری آنها بیشتر از هر مغزی دیگری است. خوردن مغز پسته ممکن است به کاهش وزن کمک کند. پسته های بدون پوست به ویژه مفید هستند، زیرا آنها تغذیه آگاهانه را ترویج می کنند.

عرضه کننده پسته ارگانیک ایرانی

عرضه کننده پسته ارگانیک ایرانی

خرید پسته ارگانیک با قیمتی مقرون به صرفه به این آسانی نیست. شما باید یک تامین کننده ایرانی پسته ارگانیک پیدا کنید.

شرکت تجارت پویا(شادیز)، یکی از عرضه کنندگان پسته ارگانیک در ایران است که شعبه های فعال آن در دو استان کرمان و خراسان مستقر می باشد.
تمامی محصولات با ارائه تحلیل های مناسب مربوط به آن در این مجموعه قابل ارائه می باشد.

گروه بازرگانی شادیز، محصولات خود را به صورت مستقیم در بازار کشورهای مختلف اروپایی به ویژه آلمان، ایتالیا و فرانسه، و سایر کشورها عرضه می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با واحد فروش و بازرگانی این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

⇐ تماس با ما

 

 

 

آجیل و خشکبارپسته

انواع پسته ارگانیکانواع خشکبار ارگانیکبازرگانی پسته شادیزپسته ارگانیکپسته ارگانیک ایرانیپسته ایرانپسته طبیعی و ارگانیک ایرانیپسته و خشکبار شادیزتامین کننده پسته ارگانیک ایرانیتامین کننده خشکبار ارگانیکخرید پسته ارگانیکخرید محصولات ارگانیکشرکت خشکبار شادیزصادرات پسته ارگانیکصادرت پسته ایرانیصادرکننده پستهصادرکننده پسته ارگانیکصادرکننده خشکبار ارگانیکصادرکننده خشکبار ایرانعرضه پستهعرضه کننده پستهعرضه کننده پسته ارگانیکفروش پسته ارگانیکمغز پسته ارگانیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *