عرضه عمده انواع خرما ایرانی

عرضه عمده انواع خرما ایرانی_ شرکت خشکبار شادیز

عرضه عمده انواع خرما ایرانی _شرکت بازرگانی تجارت پویا(شادیز)؛ بزرگترین تولید کننده، عرضه کننده و صادرکننده عمده خرما در ایران است. مجموعه شادیز با سیستم سورتینگ حرفه ای و تیم متعهد خود، سطوح مختلف کیفیت را برای بخش های مختلف بازار ارائه می دهد و این باعث شده تا ما  به عنوان یک عرضه کننده برتر خرمای ایرانی در بازار شناخته شویم.

عرضه عمده انواع خرما ایرانی

خرما ایرانی انواع مختلفی دارد و  تقریبا در همه کشورها شناخته شده است. این تنوع نیز مقرون به صرفه است. اما چگونه می توان یک عرضه کننده خرما پیدا کرد؟

بهترین نمونه های خرما ایرانی در استان های کرمان،هرمزگان،خوزستان، سیستان و بلوچستان همچنین استان فارس موجود است و شما می توانید قیمت روز انواع خرما جهت سفارش صادرات/واردات را از واحد فروش و صادرات خشکبار شادیز دریافت نمایید.

انواع خرمای صادراتی ایران عبارتند از:

  • خرما کیمیا یا خرما مضافتی بم
  • خرما پیارم (نام دیگر خرما مریمی است)
  • خرمای زاهدی
  • خرمای ربی
  • خرمای لولو
  • خرمای سایر
  • خرمای کبکاب
  • خرمای کالی
  • خرمای برهی
  • خرمای شاهانی
  • خرما خاصویی
  • خرما مجول

تاریخ تولید خرما در ایران

تاریخ تولید خرما در ایران_رما ایرانی_ شرکت خشکبار شادیز

کل سطح زیر کشت خرمای ایران بالغ بر ۲۵۰۰۰۰ هکتار می باشد.

۱. کل برداشت خرمای ایران ۱۰۰۰۰۰۰ تن می باشد.سهم ایران از کشت خرما در جهان یک درصد است. رتبه اول. سهم ایران از تاریخ برداشت جهانی ۵۷.۱۵. مقام دوم . سهم ایران از خرمای جهانی ۵.۲۱ درصد است. تولید ایران ۴ تن در هکتار است. سهم بخش کشاورزی از صادرات در حال حاضر ۵.۱۳ درصد است. سهم محصول خرما در کشاورزی ۱۴ درصد است.

۲. ۱۵ درصد خرمای کشور از استان های سیستان و بلوچستان و خوزستان است. در مجموع ۱۵ استان وجود دارد.
۳. سهم ایران از صادرات بین سال‌های ۹۵ تا ۱۳۷۵ به ۳۶.۵ درصد از صادرات جهانی رسید.
۴.جیرفت، بم، خوزستان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و هرمزگان ۵۳ درصد از کل سطح زیر کشت را دارند و ۳.۲ خرمای کشور را تولید می کنند.

ترکیبات شیمیایی میوه خرما: به طور کلی خرما حاوی ۲۵ درصد ساکارز، ۵۰ درصد گلوکز و آلبومین، پکتین و آب است. علاوه بر این، حاوی ویتامین های مختلفی مانند ویتامین های A، B، C، E و برخی مواد معدنی است. (در انواع خرما برخی موارد بیشتر و برخی کمتر است).

برای مشاهده بهترین محصولات ایران و خرید عمده خرما و همچنین اطلاع از قیمت آنها می توانید از شرکت شادیز استفاده کنید.

صادرکننده بهترین خرما ایرانی

صادرکننده بهترین خرما ایرانی_رما ایرانی_ شرکت خشکبار شادیز

ایران که یکی از تامین کنندگان عمده خرمای ایرانی است، در بین سه کشور برتر دنیا قرار دارد و به دلیل آب و هوای مناسب (گرم و مرطوب) در جنوب کشور، همه ساله خرمای ایرانی را به مقدار زیاد تولید و صادر می کند.

آلمان، انگلستان، چین، فرانسه، هند، روسیه، مالزی، کانادا، دانمارک، سوئد، اوکراین، ژاپن و بسیاری دیگر از کشورهای واردکننده خرما از ایران هستند.

کرمان، هرمزگان، بلوچستان، بوشهر، خوزستان و فارس استان هایی هستند که بیشترین تولید سالانه خرمای ایران را دارند و همگی در نزدیکی خلیج فارس قرار دارند. بم یکی از شهرهای کرمان است که محبوب ترین نوع خرمای ایران یعنی مضافتی را تولید می کند.

شرکت بازرگانی تجارت پویا(شادیز)؛ بزرگترین تولید کننده، عرضه کننده و صادرکننده عمده خرما در ایران است.

مجموعه شادیز با سیستم سورتینگ حرفه ای و تیم متعهد خود، سطوح مختلف کیفیت را برای بخش های مختلف بازار ارائه می دهد و این باعث شده تا ما به عنوان یک عرضه کننده برتر خرمای ایرانی در بازار شناخته شویم.

در این شرکت انواع خرما با کیفیت های مختلف در تمام طول سال آماده فروش در بازارهای داخلی و صادراتی می باشد.

خرما در شرکت شادیز در سایزها و درجات مختلف برای مشتریان موجود می باشد. این امر برای اطمینان از ثبات کیفیت در هنگام خرید و ثبت سفارشات آتی است.

ما تمام تلاش خود را می کنیم تا خرمای ایرانی باکیفیت و مناسب برای بازار هدف شما را در اختیار شما قرار دهیم.

برای مشاوره، خرید، صادرات، واردات و یا دریافت نرخ روز خرمای مورد نظر خود می توانید با مشاورین شرکت بازرگانی شادیز تماس بگیرید.

⇐ تماس با ما

خرما

انواع خرما ایرانیانواع خرما صادراتی ایرانبهترین خرما ایرانیتامین کننده خرما ایرانیتولید خرما در ایرانتولیدکننده خرما در ایرانخرما ایرانیخرما صادراتی شادیزخرما مضافتی بمخرمای فارسخرمای کرمانخرمای هرمزگانخرید خرما ایرانیخرید خرما مضافتیخرید عمده خرماشرکت صادرکننده خرما ایرانیشرکت عرضه کننده خرماصادرکننده خرما ایرانیعرضه انواع خرما ایرانیعرضه خرما ایرانیعرضه خرما درجه یکعرضه عمده خرما ایرانیعرضه کننده خرما ایرانیفروش عمده خرماقیمت خرما ایرانیقیمت خرما صادراتیلیست قیمت خرما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *