صادرکننده خرما مضافتی بم به هند

صادرکننده خرما مضافتی بم به هند_ شرکت خرما تجارت پویا(شادیز)

صادرکننده خرما مضافتی بم به هند _ شرکت تجارت پویا(شادیز)؛ یکی از معتبر ترین و بزرگترین شرکت های صادرکننده خرما در ایران است که در عین حال تولید کننده نیز می باشد.
این شرکت به دلیل قیمت گذاری منصفانه، اجرای سریع سفارشات و کیفیت عالی، موفق به ایجاد شبکه بزرگی از مشتریان در سراسر جهان شده است.

صادرکننده خرما مضافتی بم به هند

کشور ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان ارقام مختلف خرما در جهان شناخته می شود. خرما مضافتی بم از ارقام درجه یک خرمای ایرانی است . به دلیل طعم خوبی که این خرما دارد یکی از خوش طعم ترین و پر طرفدار ترین انواع خرما در جهان محسوب می شود.

هند به عنوان یک کشور مصرف کننده خرمای ایرانی هر ساله حجم عمده ای از این محصول را خریداری می کند.در این میان شاهد بیشترین حجم صادرات مرتبط با خرما مضافتی بم می باشیم.

خرمای مضافتی در بازارهای خارجی به ویژه بازار هند با نام خرمای کیمیا نیز شناخته می شود.

خرمای مضافتی که منسوب به خرمای شهرستان بم و رطب مضافتی بم است در استان کرمان(شهرستان بم) تولید می شود. البته این نوع خرما در چندین شهر دیگر مانند بوشهر،هرمزگان و سیستان و بلوچستان نیز تولید می گردد اما کیفیت خرمای مضافتی بم بسیار بالاتر است.

این نوع خرما با توجه به درجه رطوبت بسیار بالایی که دارد در دسته خرماهای تازه قرار می گیرد.

صادرات خرمای مضافتی توسط شرکت تجارت پویا(شادیز)

صادرات خرمای مضافتی توسط شرکت تجارت پویا(شادیز)_صادرکننده خرما مضافتی بم به هند_ شرکت خرما تجارت پویا(شادیز)

همانطور که گفته شد خرمای مضافتی یا کیمیا از محبوب ترین خرماهای صادراتی ایران است که به کشورهای مختلف دنیا صادرات می شود.

بزرگترین و اصلی ترین خریدار خرمای مضافتی،کشور هند است. پس از هند کشورهای اروپایی، ترکیه و دیگر کشورهای آسیایی از وارد کنندگان این نوع خرما هستند.

شرکت تجارت پویا(شادیز)؛ یکی از معتبر ترین و بزرگترین شرکت های صادرکننده خرما در ایران است که در عین حال تولید کننده نیز می باشد.
این شرکت به دلیل قیمت گذاری منصفانه، اجرای سریع سفارشات و کیفیت عالی، موفق به ایجاد شبکه بزرگی از مشتریان در سراسر جهان شده است.

مزیت بزرگ ما در دسترس بودن همیشگی انواع و کیفیت های مختلف خرما و سایر کالاها است و به لطف فرآیندهای عملیاتی کاملا سازماندهی شده، قادریم کالاهای سفارش داده شده را در کوتاه ترین زمان به مشتریان خود عرضه کنیم.

گروه تولیدی و بازرگانی شادیز با توجه به سلیقه کشورها و مشتریان سورت و بسته بندی انواع خرما را انجام می دهد.

انجام معاینات دائمی محصولات ما توسط آزمایشگاه SGS به منظور تضمین کامل انطباق محصول با استاندارد اتحادیه اروپا، از دیگر خدمات شادیز است تا شما با خیال راحت اقدام به خرید محصول نمایید.

شما می توانید با استفاده از تجربیات مشاورین ما، از شرایط ویژه صادرات و واردات خرمای مضافتی از ایران آگاه شوید.

⇐ تماس با ما

 

 

خرما

بسته بندی خرمابهترین خرما ایرانیتامین کننده انواع خرما صادراتیتولید کننده خرما مضافتی(کیمیا)خرما مضافتی بمخرما مضافتی صادراتیخرما مضافتی کرمانخرما مضافتی(کیمیا)خرید آنلاین خرماخرید خرما مضافتی(کیمیا)خرید خرمای صادراتیخرید خرمای کرمانرطب مضافتی بمشرکت خرما تجارت پویا(شادیز)شرکت صادرکننده خرما در ایرانشرکت های صادرکننده خرما در ایرانصادرات خرما ایرانیصادرات خرمای مضافتیصادرات خرمای مضافتی بمصادرکننده خرما ایرانیصادرکننده خرما به هندصادرکننده خرما کیمیا به هندصادرکننده خرما مضافتی به هندصادرکننده خرما مضافتی(کیمیا)عرضه خرما مضافتیفروش عمده خرما صادراتیفروش و صادرات خرمای مضافتیقیمت خرما مضافتی(کیمیا)کارخانه خرمای شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *