خرید کشمش آفتاب خشک | قیمت کشمش ایرانی

خرید کشمش آفتاب خشک | قیمت کشمش ایرانی_ شرکت خشکبار تجارت پویا(شادیز)

خرید کشمش آفتاب خشک | قیمت کشمش ایرانی _ ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کشمش در جهان است. ایران علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی، محصولات مازاد را با قیمت مناسب به سایر کشورها صادر می کند. اکثر کشمش های ایرانی معمولا توسط شرکت های صادرکننده کشمش یا شرکت های پخش کشمش ایرانی خریداری می شود.  شرکت شادیز یکی از تولیدکنندگان پیشرو کشمش ایرانی است که بهترین و با کیفیت ترین کشمش ایرانی را به کشورهای دیگر صادر می کند. این شرکت کشمش ایرانی بهترین و مرغوب ترین کشمش ایرانی را به بازارهای بین المللی عرضه می کند.

هند، روسیه، پاکستان، کشورهای آسیای شرقی، کشورهای حوزه خلیج فارس و اروپا، پیشروترین واردکنندگان کشمش ایرانی هستند و سالانه مقادیر زیادی کشمش ایرانی را از این شرکت خریداری می کنند.

خرید کشمش آفتاب خشک | قیمت کشمش ایرانی

کشور ایران یکی از تولیدکننده های انواع انگور و فرآورده مهم آن کشمش می باشد.تقریبا یک پنجم ایران (از نظر وسعت نه جمعیت) در زمینه تولید انگور و کشمش فعالیت دارند.
اما کشمش که ارزشمند ترین محصول خشک شده یک میوه می باشد به چند طریق تولید می گردد:

− روش آفتابی یا در آفتاب خشک کردن

− روش تیزاب زدن (در این روش ابتدا انگور با مایع تیزاب آغشته شده و سپس در آفتاب قرار می گیرد و محصول حاصل را کشمش تیزابی می گویند.)

− روش سایه خشک

− و روش صنعتی که در ایران به ندرت انجام می شود که آن خشک شدن انگور با دستگاهی نظیر مایکروفر می باشد که سرعت بسیار بالایی در تولید کشمش خواهد داشت.

کشمش خشک شده در آفتاب معمولاً شیرین‌تر از سایر کشمش‌ها است و در فرآیند تولید کشمش از هیچ ماده افزودنی استفاده نمی‌شود. کشمش خشک شده در آفتاب رنگ قهوه ای تیره دارد.

نحوه تولید کشمش آفتابی

نحوه تولید کشمش آفتابی_خرید کشمش آفتاب خشک | قیمت کشمش ایرانی_ شرکت خشکبار تجارت پویا(شادیز)

برای تولید کشمش به روش آفتاب خشک انگور  را پس از برداشت با روغن نباتی پوشانده و در زیر نور مستقیم خورشید قرار دهید تا خشک شود.

کشمش آفتاب خشک منطقه خلیج فارس کشور ایران به دلیل تولید طبیعی و سنتی یکی از شناخته شده ترین کشمش ها در سراسر جهان است.

سالانه، حجم بسیار بالایی از کشمش  به دلیل ماهیت ارگانیک آن به بسیاری از کشورها صادر می شود.

به دلیل سطح تولید آسان کشمش آفتابی، این نوع کشمش دارای تولید کننده خانگی یا صنعتی می باشد.

کشمش آفتاب خشک محصولاتی از کشمش است که از انواع مختلف انگور رسیده با پخش مستقیم انگور در زیر نور خورشید برای خشک کردن آن‌ها بدون هیچ گونه افزودنی تهیه می‌شود.

فروش عمده انواع کشمش ایرانی شرکت شادیز

 

فروش عمده انواع کشمش ایرانی شرکت شادیز_ خرید کشمش آفتاب خشک | قیمت کشمش ایرانی_ شرکت خشکبار تجارت پویا(شادیز)

شرکت بازرگانی تجارت پویا(شادیز)؛ با سال ها فعالیت در زمینه تولید،فرآوری، فروش و صادرات خشکبار و میوه های خشک، انواع کشمش آفتابی، طلایی و سلطانای ممتاز ایرانی را با رقابتی ترین قیمت ها به خریداران در سراسر دنیا عرضه می نماید.

انواع کشمش درجه یک شرکت شادیز، طبق الزامات استاندارد بین المللی بسته بندی می شود. شرکت شادیز به عنوان یکی از بزرگترین صادرکنندگان کشمش ایرانی، کیفیت این محصول و بسته بندی را تضمین می کند و تاکنون در جلب رضایت مشتریان موفق بوده است.

خریداران کشمش ایرانی در هر کشوری با استفاده از خدمات دسترسی مستقیم شرکت شادیز به راحتی می توانند از قیمت این محصول مطلع شوند.

قیمت کشمش ایرانی

قیمت کشمش ایرانی_خرید کشمش آفتاب خشک | قیمت کشمش ایرانی_ شرکت خشکبار تجارت پویا(شادیز)

کشمش ایرانی انواع مختلفی دارد. هر رقم کشمش ایرانی قیمت متفاوتی دارد و نمی توان برای همه کشمش های ایرانی قیمت ثابتی تعیین کرد. افرادی که اقدام به خرید کشمش ایرانی می کنند باید اطلاعات کاملی از قیمت کشمش در بازار، نوسانات قیمت و عوامل موثر بر قیمت کشمش ایرانی داشته باشند.

تعیین قیمت کشمش ایرانی به عوامل زیادی از جمله بسته بندی، نوع کشمش، هزینه ارسال، کیفیت و … بستگی دارد. لازم به ذکر است کشمش ایرانی یکی از مهمترین کالاهای صادراتی ایران است و درصد بالایی از کشمش تولیدی ایران عمدتاً به سایر کشورها صادر می شود.

از دیگر عواملی که بر قیمت کشمش ایرانی و قیمت عمده فروشی کشمش ایرانی تأثیر می گذارد، زمان برداشت کشمش است. قیمت کشمش ایرانی در زمان برداشت به دلیل فراوانی کشمش کاهش می یابد. بسته بندی نیز بر قیمت کشمش ایرانی تاثیر بسزایی دارد. یعنی اگر کشمش ایرانی را به صورت عمده خریداری کنید قیمت آن کمتر و در صورت خرید کشمش ایرانی به صورت بسته بندی قیمت بالاتری دارد.

برای استعلام قیمت عمده کشمش ایرانی می توانید از طریق ایمیل یا واتس اپ با شرکت تجارت پویا(شادیز)، عرضه کننده عمده کشمش ایرانی تماس بگیرید و کشمش ایرانی را سفارش دهید.

⇐ ارتباط با ما

آجیل و خشکبارکشمش

انواع کشمش ایرانیبازار کشمش ایرانیتامین کننده کشمش آفتاب خشکتولید کشمش آفتابیتولید و فرآوری کشمشخرید آنلاین کشمشخرید کشمش آفتاب خشکخرید کشمش آفتابیخرید کشمش درجه یکخرید کشمش صادراتیخرید و قیمت کشمش آفتابیخواص کشمش آفتاب خشکشرکت صادرات کشمششرکت عرضه کننده کشمشصادر کننده کشمش ایرانیصادرات کشمش ایرانیفروش عمده انواع کشمشفروش کشمش آفتاب خشکقیمت کشمش آفتاب خشکقیمت کشمش آفتابیقیمت کشمش ایرانیقیمت کشمش در بازارکشمش آفتابی ایرانیکشمش آفتابی شادیزکشمش آفتابی کاشمرکشمش آفتابی ملایرکشمش ایرانی شرکت شادیزنحوه تولید کشمش آفتابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *