مغز پسته کال سبز _ شرکت بازرگانی شادیز

مغز پسته کال سبز

مغز پسته کال سبز _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته کال ایرانی را بصورت عمده به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

مغز پسته کال سبز

مغز پسته کال یکی از مرغوبترین و گران قیمت ترین انواع مغز پسته در ایران است که آن را قبل از رسیدن برداشت می نمایند زمان برداشت مغز پسته کال اوایل مرداد ماه است و هر چه از مرداد ماه به شهریور ماه نزدیک شود مغز پسته بزرگتر و رنگ سبز آن کمتر می شود و از حالت کال بیرون می آید.

مغز پسته کال به دلیل دارا بودن رنگ بسیار سبز،چربی فراوان و طعم درجه یک به کشورهای مختلف از جمله کشورهای ثروتمند اروپایی صادر می گردد این نوع مغز پسته هم به صورت سالم و هم خلال شده به نقاط مختلف دنیا صادر می گردد.

از مغز پسته کال در صنایع مختلف مواد غذایی،شیرینی پزی ها و بستنی فروشی ها استفاده می شود و گزینه مناسبی برای صادرات می باشد.این نوع مغز پسته در مناطق مختلف پسته خیز ایران مانند کرمان و رفسنجان تولید می گردد.

مغز پسته چه به صورت کال و چه رسیده خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد هر چه رنگ مغز پسته سبز تر باشد مرغوبتر است و قیمت بالاتری دارد مهم ترین خاصیت پسته آهن فراوان آن است که سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود.مصرف مغز پسته سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از انواع سرطان ها می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته کال و رسیده را در انواع مختلف به متقاضیان عزیز ارائه می نماید در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان عزیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

مغز پسته سبز کالمغز پسته کالمغز پسته کال سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *