مغز پسته ممتاز زرند _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش مغز پسته کرمان

مغز پسته ممتاز زرند _ شرکت بازرگانی شادیز بهترین و خوش طعم ترین مغز پسته زرندی را بصورت عمده و با قیمت مناسب به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

مغز پسته ممتاز زرند

مغز پسته زرند(کرمان) از با کیفیت ترین انواع مغز پسته رسیده است و از نظر اقتصادی نیز قیمت بالاتری دارد مغز این پسته سبز روشن است و گل قرمز و درشتی بر روی آن است  از نظر کیفی مغز پسته ممتاز با مغز پسته اکبری در یک رده قرار می گیرد این نوع مغز پسته بسیار لوکس می باشد و بیشتر به کشورهای خارجی صادر می گردد و مصرف داخلی پایینی دارد. مهم ترین وارد کننده این نوع مغز پسته کشور هند است به طور کلی کشور هند مشتری بزرگ محصولات لوکس ایرانی به شمار می آید.

قیمت مغز پسته ممتاز با توجه به شکستنی یا دست شکن بودن آن متفاوت است و مسلما نوع دست شکن آن قیمت بالاتری دارد عوامل دیگر هم چون تازگی،کیفیت و میزان شکستگی و رویت آن بر قیمت مغز پسته تاثیر گذار است .

همان طور که از نام آن پیداست این پسته در شهرستان زرند واقع در استان کرمان تولید می گردد و به دلیل تولید کم آن قیمت بالایی دارد.

مغز پسته از خوش طعم ترین انواع آجیل های ایرانی است  که از آن در انواع آجیل ها و در صنایع مختلف برای تهیه روغن پسته،کره پسته،خلال پسته،حلوای پسته،شکلات و شیرینی استفاده می شود مغز پسته آهن بسیار فراوانی دارد که سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود.

شرکت بازرگانی شادیز مرغوبترین نوع پسته ممتاز زرند را بصورت خام به مشتریان عزیز عرضه می نماید .

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها و سایر محصولات شادیز از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

مغز پسته ممتازمغز پسته ممتاز زرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *