قیمت مغز پسته ممتاز _ شرکت خشکبار شادیز

قیمت مغز پسته ممتاز

قیمت مغز پسته ممتاز _ شرکت خشکبار شادیز انواع مغز پسته ممتاز و اعلای ایرانی را به صورت عمده با بهترین قیمت و کیفیت به فروش می رساند.

قیمت مغز پسته ممتاز

مغز پسته ممتاز از شکستن پسته ممتاز خندان حاصل می شود. مغز پسته ممتاز کاملا سالم،درشت و بدون شکستگی یا حورد شدگی می باشد. مغز پسته ممتاز گلدار است و ظاهر بسیار زیبایی دارد. از مغز پسته گلدار ممتاز در مصارفی که رویت پسته مهم است استفاده می شود.

پسته ممتاز یکی از مرغوب ترین پسته های ایرانی است که در شهرستان زرند کرمان تولید می گردد. پوست رویی مغز این پسته قرمز رنگ است. مغز پسته ممتاز زرندی یکی از زیباترین و با کیفیت ترین انواع مغز پسته تولید شده در کشور و جهان است.

مغز پسته تنها بخش خوراکی میوه پسته و مهم ترین فرآورده آن است از مغز پسته در انواع آجبل ها،تهیه خلال پسته،کره پسته،روغن پسته و.. استفاده می شود. مغز پسته های ایرانی به دلیل اقلیم و آب و هوای خوب ایران طعم بسیار عالی دارند. مغز پسته بر اساس شکل ظاهری به انواع مغز پسته سالم،مغز پسته دندانه،مغز پسته گندمی،مغز پسته سبز و مغز پسته لپه تقسیم می شود.

قیمت  مغز پسته زرند به دلیل کیفیت بالا،طعم عالی و ظاهر زیبا از سایر انواع مغز پسته بالاتر است. به طور کلی قیمت مغز پسته با توجه به نوع،کیفیت،انس و رنگ آن محاسبه می شود. در مورد مغز پسته ممتاز هر چه مغز آن درشت تر باشد و رنگ قرمز رویی آن پر رنگ تر باشد مرغوب تر است و قیمت بالاتری دارد.

مجموعه خشکبار شادیز مغز پسته ممتاز را به صورت عمده و با مناسب ترین فیمت به خریداران ارائه می نماید.

لطفا جهت خرید و فروش محصول و دریافت قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

قیمت مغز پستهقیمت مغز پسته ممتازمغز پسته ممتاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *