فروش عمده بادام محب شهرکرد _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش عمده بادام محب شهرکرد

فروش عمده بادام محب شهرکرد _ بازرگانی خشکبار شادیز بادام محب کاغذی شهرکرد را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران ارائه می نماید.

فروش عمده بادام محب شهرکرد

بادام محب شهرکرد یکی از بهترین و پر طرفدارترین انواع بادام های ایرانی است. بادام محب یا همان بادام پوست کاغذی به بادامی می گویند که پوست چوبی بسیار نازکی دارد و به راحتی شکسته می شود. از بادام محب به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود. مغز بادام محب طعم شیرین و خواص تغذیه ای بسیار بالایی دارد. یکی از مهم ترین مزیت های بادام محب درصد بالای مغز به پوست آن است میزان مغز بادام محب از بادام سنگی و بادام مامایی نیز بیشتر است. از طرفی بادام محب قیمت بسیار مناسب و متعادلی دارد. قیمت بادام محب از بادام مامایی و بادام ربیع پایین تر است.البته بادام محب نیز مانند دیگر انواع محصولات با درجه های کیفی مختلف در بازار موجود می باشد و از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت می باشند.

استان چهار محال بختیاری،فارس و اصفهان از مهم ترین قطب های تولید کننده بادام محب در کشور هستند. بادام محب میزان تقاضای بالایی هم در بین مصرف کنندگان و هم در بین خریداران و تجار دارد.

صادرات بادام محب

صادرات بادام محب یکی از تجارت های پر سود است زیرا این بادام نمونه ای لوکس از بادام های ایرانی هست که علاوه بر فروش داخلی بالا میزان تقاضای بالایی نیز از سوی مشتریان خارجی دارد.بادام محب به کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی صادر می شود. از مهم ترین خریداران بادام محب ایران می توان کشورهای روسیه،ترکیه،دبی،عراق،ارمنستان،آلمان،پاکستان و ارمنستان را نام برد.

مجموعه خشکبار شادیز مرغوب ترین بادام محب تولید شده در شهرکرد را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام محب

بادام محب شهرکردفروش بادام محب شهرکردفروش عمده بادام محبفروش عمده بادام محب شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *