خرید گردو ایرانی با قیمت مناسب _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید گردو ایرانی با قیمت مناسب

خرید گردو ایرانی با قیمت مناسب _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع گردو ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

خرید گردو ایرانی با قیمت مناسب

گردو یکی از محبوب ترین انواع خشکبار در بین مصرف کنندگان و خریداران در تمام دنیا می باشد. گردو میوه ای گرد و دو پوسته ای است، یک پوست سبز و نرم بیرونی که به تدریج جدا می شود و یک پوست چوبی و سخت که مغز گردو در آن قرار دارد. مغز گردو منبعی غنی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی مورد نیاز بدن است و به تقویت بدن و پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

کشور ایران جزو بزرگ ترین تولید کنندگان گردو در دنیا است. گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند. درخت گردو در مناطق معتدل و نیمه معتدل کوهستانی رشد می کند. بیشترین حجم از تولید گردو در کشور متعلق به استان های فارس،همدان،کرمان،خراسان،آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی و … است. معروف ترین گردوهای ایرانی گردوی بوانات فارس،گردوی تویسرکان همدان و.. می باشد.

گردو از پر کاربرد ترین انواع خشکبار است و از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. هر یک از انواع گردوهای ایرانی به صورت مغز و با پوست در بازارهای کشور خرید و فروش می شود. انواع گردوی ایرانی عبارتند از:

گردو پوست کاغذی

گردو سنگی

گردو نوک کلاغی

گردو سوزنی

گردو خوشه ای

گردو ماکویی

مجموعه بازرگانی شادیز انواع گردوی درجه یک ایرانی را با توجه به نیاز مشتریان به صورت مستقیم از تولید کننده برای مشتریان عزیز در سراسر کشور تامین می نماید. کلیه محصولات به صورت عمده با قیمت و کیفیت مناسب به خریداران ارائه می گردد.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید گردوخرید گردو ایرانیخرید گردو ایرانی با قیمت مناسبخرید گردو با قیمت مناسبگردو ایرانی با قیمت مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *