فروش عمده گردو سنگی ممتاز _ شرکت خشکبار شادیز

فروش عمده گردو سنگی ممتاز

فروش عمده گردو سنگی ممتاز _ شرکت خشکبار شادیز گردو سنگی ممتاز ایرانی را به صورت عمده و بدون واسطه همراه با تخفیف عالی به فروش می رساند.

فروش عمده گردو سنگی ممتاز

گردو سنگی یکی از معروف ترین و رایج ترین انواع گردوی تولید شده در ایران است که به صورت پراکنده در نقاط مختلف کشور تولید می گردد.گردو سنگی ممتاز گزینه مناسبی برای خریدارانی است که به دنبال خرید گردوی مرغوب و با کیفیت هستند.

گردو سنگی همانطور که از نام آن پیداست به گردویی می گویند که پوست بسیار سختی دارد و برای شکستن آن باید از گردو شکن استفاده کرد. گردوی ممتاز سنگی مغز درشت،خوش طعم و پر جربی دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

گردو سنگی هم چنین مناسب برای خرید به صورت عمده و در حجم های زیاد است خرید عمده گردو سنگی بسیار مقرون به صرفه است. گردو سنگی به صورت پراکنده در نقاط مختلف ایران از جمله مناطق کوهستانی و ارتفاعات شهرستان بافت کرمان،استان فارس،شهرستان تویسرکان،استان البرز،آذربایجان شرقی و.. کشت می شود.

مرغوب ترین گردوی سنگی تولید شده در ایران متعلق به استان همدان و شهرستان تویسرکان است که میزان عرضه و تقاضای بسیار بالایی دارد.

مشخصات گردوی مرغوب

گردو سنگی درجه یک باید وزن سنگین و سایز تقریبا یکسانی داشته باشد.

رنگ پوست گردو سنگی باید قهوه ای کم رنگ باشد.

درصد چربی بالایی داشته باشد.

تازه و خوش طعم باشد.

پوست گردو لک یا شکستگی نداشته باشد.

شرکت بازرگانی شادیز مرغوب ترین گردوی سنگی تولید شده در نقاط مختلف ایران را به صورت مستقیم از تولید کننده و با مناسب ترین قیمت در اختیار فروشندگان داخلی و تجار گرامی قرار می دهد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش عمده گردو سنگیفروش عمده گردو سنگی ممتازفروش گردو سنگی ممتازگردو سنگی ممتاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *