بادام درختی اعلا ایرانی _ بازرگانی خشکبار شادیز

بادام درختی اعلا ایرانی

بادام درختی اعلا ایرانی _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع بادام درختی اعلا و درجه یک ایرانی را به صورت دست اول و بدون واسطه به فروش می رساند.

بادام درختی اعلا ایرانی

بادام درختی یکی از مقوی ترین،محبوب ترین و خوش طعم ترین انواع خشکبار ایرانی است که از آن جهت مصارف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

بادام میوه ای دو پوسته ای است، یک پوست سبز و کرکی مانند که به تدریج خشک می شود و یک پوست چوبی و سخت که مغز بادام در آن جای دارد. بادام از جمله میوه هایی است که به صورت سبز نیز جهت مصرف مستقیم برداشت می شود. به بادام سبز چغاله می گویند.

مغز بادام با یک پوست بسیار نازک قهوه ای رنگ پوشیده شده و از دو لپه بزرگ سفید و روغنی تشکیل شده است. مغز بادام چربی بسیار فراوانی دارد به صورتی که بیش از نیمی از آن از روغن تشکیل شده است. البته چربی موجود در بادام از نوع غیر اشباع است و برای سلامتی مفید می باشد.

معروف ترین انواع بادام در ایران عبارتند از:

بادام سنگی

بادام مامایی

بادام پوست کاغذی(منقا)

هر یک از انواع بادام ویژگی های جداگانه ای دارند و از نظر میزان مغز و قیمت با یکدیگر متفاوت است. انواع بادام به صورت با پوست و بدون پوست در بازارهای کشور خرید و فروش می شود.

کشور ایران پنجمین کشور بزرگ تولید کننده بادام در دنیا است اما با این حال بادام های ایرانی به دلیل طعم فوق العاده لذیذ،ترا ریخته نبودن و چربی زیاد از بهترین بادام های تولید شده در دنیا می باشند. بیشترین حجم از بادام های ایرانی در استان های فارس،چهارمحال بختیاری،کرمان،اصفهان،همدان و.. تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

قیمت بادام درختی

به طور کلی قیمت بادام با توجه به نوع،درصد و کیفیت مغز،سایز بادام و تازگی آن محاسبه می گردد. برای محاسبه درصد مغز بادام ابتدا یک کیلوگرم از بادام با پوست را مغز گرده و سپس دانه های آن را شمارش می کنند. هر چه تعداد مغز بادام در یک کیلوگرم کمتر باشد یعنی مغز بادام درشت تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد. در اصطلاح به این کار کیل گیری می گویند.

میزان خرید نیز بر قیمت خرید بادام تاثیر گذار است هر چه حجم خرید محصول بیشتر باشد با قیمت پایین تری عرضه می گردد.

شرکت خشکبار شادیز انواع بادام درختی درجه یک را به صورت مستقیم از تولید کننده به صورت عمده و تناژی به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

بادام درختی اعلابادام درختی اعلا ایرانیبادام درختی ایرانیبادام درختی ایرانی اعلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *