خرید بادام پوست کاغذی منقا _ شرکت خشکبار شادیز

خرید بادام پوست کاغذی منقا

خرید بادام پوست کاغذی منقا _ شرکت خشکبار شادیز بادام پوست کاغذی درجه یک ایرانی را به صورت عمده و بدون واسطه به فروش می رساند.

خرید بادام پوست کاغذی منقا

بادام پوست کاغذی یا بادام منقا یکی از پر متقاضی ترین انواع بادام های ایرانی است. همانطور که از نام آن پیداست پوست چوبی این بادام بسیار نازک است و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود.

از بادام پوست کاغذی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود. بادام پوست کاغذی را با نام های بادام منقا،بادام محب و بادام سفید نیز می شناسند. یکی از مهم ترین مزیت های این بادام درصد بالای مغز به پوست آن است .درصد مغز بادام منقا از بادام سنگی و بادام مامایی نیز بیشتر است.

بادام پوست کاغذی نمونه ای لوکس از خشکبارهای ایرانی جهت پذیرایی از مهمانان و هم چنین گزینه ای عالی برای صادرات به صورت عمده و برای مشتریان لوکس پسند است.

مغز بادام کاغذی طعم شیرین و خواص تغذیه ای بسیار بالایی دارد این بادام خاصیت سیر کنندگی بالایی دارد و جانشین خوبی برای میان وعده های ناسالم است.

بادام کاغذی علاوه بر کیفیت بالا قیمت متناسبی با سطح درآمد خانواده های ایرانی دارد و مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند.

بادام کاغذی در استان های چهارمحال بختیاری،فارس و اصفهان به صورت عمده تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد. تولید بادام منقا بسیار پر سود است زیرا این بادام متقاضیان زیادی هم در داخل و هم در خارج از کشور دارد.

مجموعه خشکبار شادیز بادام کاغذی خام و درجه یک ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده در سراسر ایران به فروش می رساند.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

بادام پوست کاغذی منقابادام کاغذی منقاخرید بادام پوست کاغذیخرید بادام پوست کاغذی منقاخرید بادام منقا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *