خرید عمده گردوی کاغذی _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید عمده گردوی کاغذی

خرید عمده گردوی کاغذی _ بازرگانی خشکبار شادیز گردو پوست کاغذی مرغوب ایرانی را به صورت عمده همراه با تخفیف ویژه به فروش می رساند.

خرید عمده گردوی کاغذی

گردو یکی از پر طرفدار ترین انواع خشکبار است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد. از گردو در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،درمانی،بهداشتی و آرایشی نیز استفاده می شود.

گردوهای ایرانی انواع مختلفی دارند گردو پوست کاغذی یکی از مرغوب ترین و پر متقاضی ترین انواع گردوی تولید شده در ایران است. پوست این گردو همانطور که از نام آن پیداست بسیار نازک است و به راحتی شکسته می شود. گردو کاغذی ظاهری بیضی شکل و مغز سفید و درشتی دارد.

یکی از دلایل محبوبیت این نوع گردو در بین خریداران و مصرف کنندگان درصد مغز به پوست بالای آن است که برای خریداران بسیار مقرون به صرفه می باشد. گردوی پوست کاغذی در بیشتر نقاط گردو خیز ایران مانند استان فارس،کرمان،همدان،و سایر استان ها به صورت عمده تولید می گردد.

قیمت گردو پوست کاغذی به دلیل کیفیت بالا از سایر انواع گردو بالاتر است. به طور کلی قیمت گردو با توجه به درصد و کیفیت مغز،سایز و تازگی آن محاسبه می گردد میزان خرید نیز بر قیمت گردو تاثیر گذار است هر چه حجم خرید محصول بیشتر باشد قیمت آن پایین تر است.

گردو منبع خوبی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است یکی از مهم ترین خواص گردو امگا۳ فراوان آن است که سبب تقویت حافظه در کودکان و بزرگسالان و بهبود عملکرد مغز می شود.

متقاضیان عزیز می توانند عمده گردوی درجه یک کاغذی را به صورت مستقیم از باغدار در این مجموعه خریداری فرمایند.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید عمده گردوی کاغذیخرید گردو کاغذیخرید گردو کاغذی عمدهگردوی کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *