خرید گردوی کاغذی اعلا _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید گردوی کاغذی اعلا

خرید گردوی کاغذی اعلا _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع گردو کاغذی مرغوب ایرانی و خارجی را به صورت عمده و با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می نماید.

خرید گردوی کاغذی اعلا

گردو پوست کاغذی یکی از محبوب ترین انواع گردو در بین مصرف کنندگان و خریداران است. گردو کاغذی در انواع ایرانی و خارجی در بازار موجود می باشد و بازار بسیار پر رونقی دارد.

گردو کاغذی به گردویی می گویند که پوست چوبی بسیار نازکی دارد و برای شکستن آن نیازی به گردو شکن نیست از خصوصیات مهم این گردو که سبب شهرت و افزایش تقاضای آن شده است می توان موارد زیر را نام برد.

پوست بسیار نازک و به اصطلاح کاغذی

جدا شدن آسان مغز از پوست چوبی آن

مغز بسیار درشت و سقید

طعم خوب و خواص مغذی فراوان

قیمت گردو کاغذی

این نوع گردو چه در نوع ایرانی و چه خارجی از میزان تقاضای بالایی برخوردار است و به دلیل کیفیت بالا قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع گردو دارد.

قیمت گردو با توجه به نوع،درصد و کیفیت مغز،درشتی و کوچکی هم چنین تازگی آن محاسبه می گردد. میزان خرید گردو نیز بر قیمت آن تاثیر گذار است هر چه حجم خرید محصول بیشتر باشد با قیمت پایین تری عرضه می گردد. میزان عرضه و تقاضا نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت گردو است.

مزیت های گردو

گردو با ارزش تزین و پر کاربرد ترین انواع خشکبار است که امروزه از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به تقویت حافظه در کودکان و بزرگسالان و بهبود عملکرد مغز کمک می کند. مغز گردو از پر چرب ترین مغزهای خوراکی است چربی موجود در گردو از نوع غیر اشباع است و برای سلامتی مفید می باشد.

خریداران عزیز می توانند عمده گردوی پوست کاغذی درجه یک را در انواع ایرانی و خارجی با قیمت بدون واسطه از این مجموعه خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

 

گردو

خرید گردو کاغذیخرید گردوی کاغذیخرید گردوی کاغذی اعلاگردوی کاغذی اعلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *