فروش عمده پسته فندقی زرند کرمان _ شرکت خشکبار شادیز

فروش عمده پسته فندقی زرند

فروش عمده پسته فندقی زرند کرمان _ شرکت خشکبار شادیز پسته فندقی درجه یک زرند را به صورت مستقیم از تولید کننده و با تخفیف ویژه به فروش می رساند.

فروش عمده پسته فندقی زرند

پسته فندقی زرند یکی از مرغوب ترین نمونه های پسته تولید شده در ایران می باشد. شهرستان زرند از قطب های تولید کننده پسته در استان کرمان است . این شهرستان با برخورداری از آب و هوا و اقلیم خوب مرغوب ترین انواع پسته را در کشور تولید می کند. بیشترین حجم از تولید پسته در زرند متعلق به رقم فندقی و پس از آن رقم احمد آقایی است.

پسته فندقی زرند به کیفیت بالا و طعم بسیار عالی شهرت دارد. پسته فندقی از ارقام گردو و کوچک پسته است. این رقم بیشترین حجم از تولید و صادرات پسته های ایرانی را به خود اختصاص داده است.

خصوصیات ظاهری پسته فندقی

پسته فندقی ظاهری گرد و کروی مانند شبیه به میوه فندق دارد البته کمی از آن بزرگ تر است به همین دلیل به آن پسته فندقی می گویند. این پسته انس بالایی دارد که نشان دهنده ریز بودن آن است . پسته فندقی  طعم بسیار خوب و مغز قرمز رنگ و پر چربی دارد . این پسته از نظر اقتصادی پایین ترین قیمت را در بین ارقام پسته دارا می باشد.

ظاهر زیبا ،قیمت مناسب و مغز بسیار خوش طعم پسته فندقی سبب شهرت و رونق خرید و فروش آن در بازار شده است. پسته فندقی در انواع پسته فندقی دست چین،پسته فندقی خندان،پسته فندقی دهن بست و پسته فندقی آب خندان به بازار عرضه می گردد.

پسته فندقی علاوه بر زرند در دیگر مناطق کشور از جمله سیرجان،رفسنجان ،کرمان،دامغان و یزد تولید می گردد. در این بین پسته فندقی زرند به دلیل کیفیت بالا میزان عرضه و تقاضای بالایی دارد.

پسته فندقی برای نخستین بار توسط فردی به نام مهدی اوحدی در منطقه رفسنجان شناسایی گردید به همین دلیل آن را با نام پسته اوحدی نیز می شناسند.

شرکت خشکبار شادیز مرغوب ترین پسته فندقی زرند را به صورت عمده و بدون واسطه برای مشتریان در هر نقطه از کشور ارسال می نماید.

جهت خرید و فروش محصول و درافت قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

پسته فندقی زرندپسته فندقی زرند کرمانفروش پسته فندقی زرند کرمانفروش عمده پسته فندقیفروش عمده پسته فندقی زرمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *