پسته زرند کرمان در انواع فندقی و احمد آقایی _ بازرگانی شادیز

پسته زرند کرمان

پسته زرند کرمان در انواع فندقی و احمد آقایی _ بازرگانی شادیز انواع پسته فندقی و احمد آقایی زرند را با قیمت فوق العاده به فروش می رساند.

پسته زرند کرمان در انواع فندقی و احمد آقایی

شهرستان زرند یکی از قطب های تولید کننده پسته در استان کرمان به شمار می آید. شهرستان زرند به دلیل آب و هوای خوب و ارتفاع مناسب از سطح دریا محیط مناسبی جهت تولید و پرورش پسته است. شهرستان زرند پس از رفسنجان رتبه دوم تولید پسته را در کرمان به خود اختصاص داده است. این درحالی است که پسته زرند رتبه اول طعم و مزه را در بین محصولات سایر شهرستان های کرمان دارا می باشد.

بیشترین سطح زیر کشت پسته در زرند متعلق به پسته فندقی و پس از آن پسته احمد آقایی است. البته سایر ارقام مانند پسته اکبری و کله قوچی نیز در حجم های پایین تر در این منطقه تولید می گردد.

پسته فندقی و احمد آقایی دو نمونه از پسته های تجاری تولید شده در کشور هستند که با بالاترین درجه کیفی در شهرستان زرند تولید می گvدند. پسته هایd تولید شده در زرند به سبب کیفیت و مرغوبیت بالا علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد.

پسته فندقی زرند

پسته فندقی از ارقام کوچک و گرد پسته است. که بیشترین حجم از تولید و صادرات پسته را در کشور به خود اختصاص داده است. پسته فندقی همانطور که از نام آن پیداست جزو ارقام ریز پسته است . پسته فندقی یا اوحدی پایین ترین قیمت را در بین انواع پسته دارا می باشد این در حالی است که پسته فندقی طعم بسیار لذیذ،مغز سبز رنگ و بسیار لذیذی دارد. پسته فندقی زرند به طلای سبز شهرت دارد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

پسته احمد آقایی زرند

پسته احمد آقایی زرند نیز مانند دیگر انواع پسته احمد آقایی ظاهر کشیده و طعم بسیار بی نظیری دارد. پسته احمد آقایی زرند جزو پسته های بسیار خوش رویت و خندان است و میزان تقاضای بالایی دارد. پوست استخوانی این پسته سفید روشن و مغز آن قرمز رنگ است.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع پسته درجه یک تولید شده در زرند را به صورت مستقیم به خریداران در سراسر کشور ارائه می نماید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته احمد آقایی زرندپسته احمد آقایی زرند کرمانپسته زرند کرمانپسته زرند کرمان در انواع فندقی و احمد آقاییپسته فندقی زرندپسته فندقی زرند کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *