صادرات پسته درجه یک به هند _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته درجه یک به هند

صادرات پسته درجه یک به هند _ بازرگانی شادیز انواع پسته درجه یک ایرنی را بصورت عمده و با بسته بندی های استاندار به کشور هند صادر می نماید.

صادرات پسته درجه یک به هند

کشور هند یکی از مهم ترین بازارهای صادراتی پسته ایران به شمار می آید. صادرات پسته به هند بیشتر از نوع احمد آقایی و در برخی موارد پسته اکبری می باشد. کشور هند بر خلاف سایر کشورها که خریدار انواع پسته های ایرانی می باشند تنها یک نوع پسته را خریداری می نماید که آن هم پسته احمد آقایی کشیده ایران است.

کشور ایران بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده پسته در دنیا است. پسته های تولید شده در ایران به سبب برخورداری از آب و هوا و موقعیت جغرافیایی خوب،از طعم و مزه بسیار عالی و تنوع بالایی برخوردار می باشند.

مهم ترین ارقام صادراتی پسته های ایرانی عبارتند از:

پسته اکبری

پسته احمد آقایی

پسته کله قوچی

پسته فندقی

پسته بادامی

هر یک از انواع پسته های ایرانی با توجه به بازار هدف به کشورهای مختلف صادر می گردد. مردم کشور هند بیشتر به طعم،مزه و ظاهر زیبای محصولات غذایی اهمیت می دهند به همین دلیل پسته های خوش رویت با مغز خوش طعم و زیبا در این کشور طرفداران بسیاری دارد. به همین دلیل بهترین پسته برای صادرات به این کشور پسته احمد آقایی است.

پسته احمد آقایی از ارقام کشیده پسته های ایرانی است. پوست استخوانی این پسته رنگ سفید روشن و مغز قرمز رنگ و بسیار خوش طعمی دارد که سبب محبوبیت آن در بازارهای جهانی شده است. علاوه بر این پسته احمد آقایی قیمت مناسب و متعادلی دارد و برای صادرات به کشورهای قیمت محور گزینه مناسبی می باشد.

لطفا جهت خرید؛فروش و یا صادرات محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات پستهصادرات پسته به هندصادرات پسته درجه یکصادرات پسته درجه یک به هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *