واردات و صادرات پسته ایران – شرکت پسته شادیز


واردات و صادرات پسته ایران – شرکت پسته شادیز:شرکت تجارت پوبا(برند شادیز) با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه صادرات خشکبار، عرضه و صادرات انواع پسته به سراسر جهان را انجام می دهد. پسته های اصلی شادیز عبارتند از: پسته بلند، پسته جامبو، پسته گرد و پسته مغزشده و همچنین مغز پسته با پوست سبز. پسته شادیز در انواع و سایز های مختلف در بسته بندی فله و مصرفی جهت مصرف مستقیم موجود می باشد.

واردات و صادرات پسته ایران – شرکت پسته شادیز

پسته یکی از آجیل های پرطرفدار با فروش و درآمد ارزی بالا در ایران است.

پسته از میوه درختان کوچک بیابانی به دست می آید که در برابر خاک های آب شور بسیار مقاوم هستند. پوست پسته اغلب از رنگ بژ طبیعی به رنگ متمایز قرمز یا سبز برای فروش تجاری رنگ می شود.

مصرف کنندگان پسته را به صورت خام یا برشته و شور می خورند. مغز پسته مواد اصلی در انواع خاص بستنی، اسپومونی، کره پسته و رب است. پسته بدون پوست (مغز پسته) نیز در دسر شیرین لایه لایه باقلوا خرد می شود و برای تهیه شکلات پسته، بیسکویت و کلمدهایی مانند مورتادلا و بستنی استفاده می شود.
پسته به دلیل طعم مطبوع، فواید بسیار و حتی به دلیل رنگ جذاب و چشمگیر نسبت به سایر مغزها همیشه طرفداران زیادی داشته است. پسته یکی از قدیمی ترین آجیل های جهان است که از گذشته های دور در خاورمیانه و به ویژه ایران کشت می شده است.

استان های کرمان، خراسان، یزد، قزوین، فارس، قم و … از عمده ترین مناطق تولید پسته در ایران هستند.

محموله های وارداتی پسته ایران در جهان ۳۰ عدد است که توسط ۱۳ خریدار وارد شده است. ۳ دسته بندی محصولات برتر واردات پسته ایران در جهان می باشد:

HSN Code 08025200 : HS : pistachios: shelled
HSN Code 08025100 : HS : pistachios: in shell
HSN Code 080251 : 080251

جهان بیشتر پسته ایران خود را از ایران، امارات متحده عربی و هند وارد می کند. ۳ بازار اصلی واردات پسته ایران هند، بلژیک و بوتان هستند. هند بزرگترین واردکننده پسته ایران با ۲۱ محموله است و پس از آن بلژیک با ۳ محموله و بوتان با ۱ محموله در رتبه سوم قرار دارند.

پسته مرغوب ایران در کدام شهرها تولید می شود؟

پسته مرغوب ایران در کدام شهرها تولید می شود؟ - واردات و صادرات پسته ایران - شرکت پسته شادیز

پسته مرغوب، پسته ایرانی که نه تنها در ایران بلکه در دنیا از نظر طعم و شکل شهرت دارد بهترین نوع پسته رفسنجان است.

سابقه کشت پسته در رفسنجان بیش از هزار سال است و از دیرباز بین چین و کشورهای غربی تجارت می شده است.

پسته رفسنجان نیز در ایران شهرت بسیار باستانی دارد. و تقریباً می توان گفت بسیاری از هموطنان طعم منحصر به فرد این پسته را چشیده اند و در محافل و مجالس زیادی با پسته رفسنجان از مهمانان خود پذیرایی کرده اند.

شرکت پسته شادیز

شرکت پسته شادیز - واردات و صادرات پسته ایران - شرکت پسته شادیز

شرکت شادیز با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه صادرات خشکبار، عرضه و صادرات انواع پسته به سراسر جهان را انجام می دهد. پسته های اصلی شادیز عبارتند از: پسته بلند، پسته جامبو، پسته گرد و پسته مغزشده و همچنین مغز پسته با پوست سبز. پسته شادیز در انواع و سایز های مختلف در بسته بندی فله و مصرفی جهت مصرف مستقیم موجود می باشد.

⇐ تماس با ما

پسته

بازرگانی پسته شادیزبازرگانی صادرکننده پستهبزرگترین مرکز خرید پسته ایرانپسته خام ایرانیپسته رفسنجانپسته صادراتی ایرانپسته کرمانپسته مرغوب ایرانیپسته مرغوب، پسته ایرانیتولید پسته در ایرانتولید کننده پسته رفسنجانتولید کننده پسته و خشکبار ایرانیخرید پسته ایرانیخرید پسته بو دادهخرید پسته خامخرید پسته رفسنجانخرید پسته شورخرید مغز پستهشرکت پسته شادیزشرکت صادرات پسته شادیزصادرات پسته ایرانصادرات پسته ایرانیصادرات پسته به اماراتصادرات پسته به بلژیکصادرات پسته به چینصادرات پسته به هندصادرات مغز پسته ایرانصادرکننده پستهصادرکننده خشکبارعرضه کنندگان پسته در ایرانعرضه و صادرات انواع پستهعرضه و صادرات پستهفروش پستهفروش پسته رفسنجانفروش عمده پستهقیمت صادرات پستهقیمت و خرید پستهکارخانه پسته شادیزمغز پسته ایرانیمغز پسته سبزواردات پسته ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *