قیمت خرمای کلوته ممتاز + عمده فروشی _ شرکت شادیز

قیمت خرمای کلوته ممتاز + عمده فروشی _ شرکت شادیز

قیمت خرمای کلوته ممتاز + عمده فروشی _ شرکت شادیز:شرکت شادیز یک شرکت خرمای ایرانی است که در تولید، فرآوری و صادرات خرما تخصص دارد.خرماهای ما با دقت از مزارع انتخاب شده و در حالت طبیعی خود بسته بندی می شوند. آنها فاقد مواد نگهدارنده هستند و قند اضافه ای ندارند. آنها دارای خواص تغذیه ای شناخته شده ای هستند، ویژگی ای که باعث می شود مصرف کنندگان به شدت از آنها استقبال کنند.

قیمت خرمای کلوته ممتاز + عمده فروشی _ شرکت شادیز

کالی، کلبته یا کلوته نوعی خرمای خیس(تازه) ایرانی است. شکل خام این خرما قرمز و مشابه خرمای مضافتی است. میوه سایز بزرگ کلوته در شهریور ماه قابل استفاده است. کلوته بازار داخلی و بین المللی خوبی دارد. یکی از بهترین بازارهای این نوع خرما تاجیکستان است
این محصول در بسته بندی های ۲ کیلوگرمی،۵ کیلوگرمی و.. بسته بندی می شود و به صورت فله نیز در بازار عرضه می شود.
مهمترین نکته در انتشار این نوع خرما کیفیت خوب آن است.

مهد کشت این خرما در استان کرمان می باشد. در بیشتر شهرهای جنوبی استان کرمان از جمله جیرفت، عنبرآباد، رودبار، منوجان، قلعه گنج، رودخانه، فاریاب و کهنوج این محصول تولید شده و به بازار عرضه می شود. اما خرما کلوته جیرفت به دلیل کیفیت بسیار بالا شهرت جهانی دارد.

خرمای ممتاز کلوته از انواع خرماهایی است که در بین شرکت های عمده فروشی پرطرفدار است و ۵ کیلوگرم درجه A بیشترین فروش را دارد.

شرکت خرمای شادیز

شرکت خرمای شادیز - قیمت خرمای کلوته ممتاز + عمده فروشی _ شرکت شادیز

شرکت شادیز یک شرکت خرمای ایرانی است که در تولید، فرآوری و صادرات خرما تخصص دارد.خرماهای ما با دقت از مزارع انتخاب شده و در حالت طبیعی خود بسته بندی می شوند. آنها فاقد مواد نگهدارنده هستند و قند اضافه ای ندارند. آنها دارای خواص تغذیه ای شناخته شده ای هستند، ویژگی ای که باعث می شود مصرف کنندگان به شدت از آنها استقبال کنند.

بیش از ۱۰ سال است که ما دانشی را در زمینه کشاورزی و فرآوری خرما از طریق اجرای یک سیستم مدیریت کیفیت موثر که با سخت‌ترین استانداردهای بین‌المللی کیفیت مطابقت دارد، توسعه داده‌ایم.ما تضمین کیفیت و قابلیت ردیابی از مواد اولیه تا محصول نهایی را ارائه می دهیم.

شادیز بهترین انتخاب برای خرماهای با کیفیت عالی است. خرمای مرغوب آن به دلیل ظاهر جذاب، طراوت و طعم مطبوعش شناخته شده است.

قیمت خرمای کلوته صادراتی

قیمت خرمای کلوته صادراتی - قیمت خرمای کلوته ممتاز + عمده فروشی _ شرکت شادیز

خرمای مرغوب کلوته به دلیل کمیاب بودن بسیار گران است. از آنجایی که آنها بسیار نادر هستند، واقعاً نمی خواهید آنها را در فروشگاه های خرده فروشی خریداری کنید. بهتر است آنها را مستقیماً از عمده‌فروشی خریداری کنید که می‌تواند مقدار زیادی از آنها را نرخ مناسب به شما عرضه کند.

شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز خرمای کلوته را با قیمت های رقابتی عرضه می کند.

برای خرید و دریافت قیمت روز خرمای کلوته از طریق واتس اپ و ایمیل با کارشناسان شرکت شادیز ارتباط بگیرید.

⇐ تماس با ما

خرما

انواع خرمای کلوته جیرفتتامین کننده خرما کلوتهتولید کنندگان خرما ایرانیخرما کالیخرما کلوته (کلیته)خرما کلوته جیرفتخرما کلوته چیستخرما کلوته درجه یکخرمای تازه ایرانیخرمای کلوتهخرمای کلوته ایرانیخرمای کلوته بمخرمای کلوته صادراتیخرمای کلوته ممتازخرمای کلیتهخرمای ممتاز ایرانیخرید خرماخرید خرما ایرانیخرید خرمای کرمانخرید خرمای کلوتهخرید عمده خرماخواص خرمای کلوتهشرکت خرما در ایرانشرکت خرمای شادیزصادرات خرما کلوتهصادرکنندگان خرما ایرانیصادرکننده خرما کلوتهعرضه خرما صادراتیعرضه کننده خرماعمده فروشی خرمافروش خرمافروش خرما صادراتیفروش عمده خرما کلوتهقیمت خرماقیمت خرمای کلوتهقیمت خرمای کلوته صادراتیقیمت روز خرماقیمت روز خرمای کلوتهقیمت و خرید خرمامرکز خرمای کلوته صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *