خرید گردو پوست کاغذی اعلا _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید گردو پوست کاغذی اعلا

خرید گردو پوست کاغذی اعلا _ بازرگانی خشکبار شادیز مرغوب ترین گردوی پوست کاغذی ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

خرید گردو پوست کاغذی اعلا

گردو پوست کاغذی یکی از پر طرفدار ترین انواع گردوی تولید شده در ایران است که از خرید و فروش پر رونقی در بازار برخوردار می باشد. گردو پوست کاغذی همانطور که از نام آن پیداست پوست چوبی بسیار نازکی دارد و به راحتی با فشار دست قابل شکستن است. مغز این نوع گردو به راحتی از پوست چوبی آن به صورت دوپر جدا می شود.

ویژگی های گردو پوست کاغذی:

مغز درشت و سفید

طعم لذیذ

پوست نازک

درصد مغز به پوست بالا

چربی فراوان

خرید گردوی پوست کاغذی به دلیل درصد بالای مغز به پوست آن بسیار مقرون به صرفه است. گردوی پوست کاغذی علاوه بر رونق بازار داخلی میزان تقاضای بالایی از سوی کشورهای خارجی دارد. این محصول به کشورهایی نظیر ترکیه،امارات،روسیه،عراق،قطر و.. صادر می گردد.

گردوی پوست کاغذی در مناطق مختلفی از ایران مانند شهرستان تویسرکان در استان همدان،شهرستان بافت در استان کرمان،شهرستان بوانات در استان فارس و..کشت می شود.این مناطق سالیانه حجم های زیادی از این نوع گردو را روانه بازارهای داخلی و خارجی می نمایند.

گردو میوه ای مفید و ارزشمند است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود. مغز گردو را غذای مغز می نامند چرا که بیشترین مقدار امگا۳ را در بین مواد غذایی گیاهی دارا می باشد. این خاصیت گردو سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود.

هم اکنون جهت خرید و فروش این محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان گرامی

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

خرید گردو پوست کاغذیخرید گردو پوست کاغذی اعلاخرید گردو کاغذی اعلاگردو پوست کاغذی اعلاگردو کاغذی اعلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *