فروش گردو کاغذی اعلا تویسرکان _ شرکت خشکبار شادیز

فروش گردو کاغذی اعلا تویسرکان

فروش گردو کاغذی اعلا تویسرکان _ شرکت خشکبار شادیز گردو کاغذی مرغوب تویسرکان را به صورت دست اول و با قیمت منصفانه به خریداران عرضه می نماید.

فروش گردو کاغذی اعلا تویسرکان

گردوی کاغذی تویسرکان مرغوب ترین و با کیفیت ترین گردوی تولید شده در تویسرکان و در کشور است و همواره مشتریان بسیاری خصوصا در بین تجار دارد. این نوع گردو پوست چوبی بسیار نازک،مغز سفید،چربی بالا و طعم بسیار لذیذی دارد که سبب شهرت آن در بازارهای داخلی و خارجی شده است.

شهرستان تویسرکان بزرگ ترین قطب تولید گردو در استان همدان است گردوهای تولید شده در تویسرکان توجه به آب و هوا و اقلیم خوب این شهرستان از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. گردو پوست کاغذی یکی از پر طرفدارترین انواع گردو در بین مصرف کنندگان و خریداران است چرا که هم استفاده از آن آسان تر است و هم درصد مغز به پوست بالایی دارد و خرید آن مقرون به صرفه می باشد.

فواید مصرف گردو

گردو میوه ای درختی و ارزشمند است و خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد. مغز گردو را با نام غذای مغز بیان کرده اند زیرا سرشار از چربی های مفید امگا۳ است که به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز کمک می کند. مصرف گردو هم چنین سبب پیشگیری از بیماری آلزایمر می شود.

درخت گردو در مناطق معتدل و نیمه معتدل کوهستانی رشد می کند و از درختان چند منظوره ای است که علاوه بر میوه از چوب،ریشه،برگ و ساقه آن در صنایع مختلف استفاده می شود.

مغز گردو از پر چرب ترین مغزهای خوراکی است و از روغن آن جهت مصارف خوراکی و موضعی استفاده می شود. البته چربی گردو از نوع مفید است و به کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون کمک می کند. مصرف روزانه چند عدد گردو حدود ۹۰ درصد از نیاز بدن به چربی های ضروری را تامین می کند.

جهت خرید و فروش این محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آأرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش گردو اعلا تویسرکانفروش گردو کاغذی اعلافروش گردو کاغذی اعلا تویسرکانگردو کاغذی اعلاگردو کاغذی اعلا تویسرکانگردو کاغذی تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *