گردو کاغذی تویسرکان صادراتی _ شرکت خشکبار شادیز

گردو کاغذی تویسرکان صادراتی

Dried walnuts isolated on white background


گردو کاغذی تویسرکان صادراتی _ شرکت خشکبار شادیز گردوی پوست کاغذی درجه یک و صادراتی تویسرکان را با قیمت بدون واسطه عرضه می نماید.

گردو کاغذی تویسرکان صادراتی

گردو کاغذی تویسرکان مرغوب ترین گردوی تولید شده در استان همدان و ایران است. این گردو پوست بسیار نازک،مغز درشت و سفید هم چنین چربی بالا و طعم بسیار عالی دارد . گردو کاغذی تویسرکان گزینه مناسبی جهت صادرات به کشورهای خارجی است.

شهرستان تویسرکان با برخورداری از آب و هوای معتدل و کوهستانی محیط مناسبی جهت کشت و پرورش گردو است. گردوی تولید شده در تویسرکان مرغوب ترین و خوش طعم ترین گردوی تولید شده در ایران و جهان است.

فواید و مصارف گردو

گردو از مهم ترین و قدیمی ترین میوه های درختی و سرشار از مواد مغذی و املاح معدنی می باشد. مغز گردو را غذای مغز می گویند چرا که بیشترین میزان چربی های مفید امگا۳ را در بین مواد غذایی دارا می باشد. امگا۳ سبب تقویت حافظه در کودکان و بزرگسالان هم چنین بهبود عملکرد مغز و پیشگیری از بیماری آلزایمر می شود.

در گذشته از گردو بیشتر جهت مصارف دارویی استفاده می شده است اما امروزه گردو به عنوان پر کاربرد ترین انواع خشکبار در سراسر دنیا در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

مغز گردو از پر چرب ترین مغزهای خوراکی است و روغن فراوانی دارد. چربی موجود در گردو از نوع غیر اشباع است و برای سلامتی مفید است. مصرف روزانه چند عدد گردو حدود ۹۰ درصد از نیاز بدن به چربی های ضروری را درمان می کند.

جهت خرید گردوی پوست کاغذی صادراتی تویسرکان می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما بازدید کنندگان گرامی

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

گردو صادراتی تویسرکانگردو کاغذی تویسرکانگردو کاغذی تویسرکان صادراتیگردو کاغذی صادراتی تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *