مرکز فروش گردو صادراتی تویسرکان _ بازرگانی شادیز

مرکز فروش گردو صادراتی تویسرکان

مرکز فروش گردو صادراتی تویسرکان _ بازرگانی شادیز انواع گردو صادراتی تویسرکان را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران محترم عرضه می نماید.

مرکز فروش گردو صادراتی تویسرکان

شرکت بازرگانی شادیز از مراکز اصلی فروش گردوی صادراتی تویسرکان به صورت مستقیم و بدون واسطه در کشور می باشد. خریداران عزیز می توانند عمده گردوی تویسرکان را از این مرکز با مناسب ترین کیفیت و قیمت خریداری نمایند.

گردو یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین انواع مغزیجات است. کشور ایران جزو سه کشور برتر تولید کننده گردو در دنیا به شمار می رود. گردوی ایرانی بهترین گردوی تولید شده در دنیا از نظر طعم،مزه و روغن دهی است و همواره متقاضیان بسیاری دارد.

انواع مختلف گردو در مناطق مختلف ایران به صورت عمده تولید می گردد. گردوی تویسرکان با کیفیت ترین گردوی تولید شده در ایران است که در شهرستان تویسرکان در استان همدان تولید می گردد. شهرستان تویسرکان به سبب برخورداری از آب و هوای کوهستانی و سرد محیط بسیار مناسبی جهت کشت و پرورش انواع گردو است.

از مهم ترین مشخصه های گردوی تویسرکان که سبب شهرت آن در بازارهای جهانی شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پوست نازک و به اصطلاح کاغذی

مغز گوشتی و سفید

چربی فراوان

طعم و مزه عالی

خواص مغذی فراوان

گردوهای صادراتی از بهترین نوع گردوها هستند و پوست بسیار نازکی دارند. مغز این نوع گردوها به راحتی از پوست آن جدا می شود و گزینه مناسبی جهت صادرات می باشند. گردوی تویسرکان تمام ویژگی های یک گردوی خوب را در حد عالی دارا می باشد به همین دلیل بهترین گزینه جهت صادرات به کشورهای خارجی است.گردوی تویسرکان به کشورهایی نظیر امارات،عمان،قطر،آمریکا،چین،ترکیه،روسیه،فرانسه و.. صادر می گردد.

به جز تویسرکان در ایران شهرهای مختلفی هستند که در زمینه تولید گردو فعالیت می کنند اما در میان آن ها گردوی تویسرکان حرف اول را می زند همین امر سبب شده تا مصرف کنندگان بسیاری در داخل و خارج از کشور خواستار آن بشوند.

خریداران عزیز می توانند از طریق این مرکز انواع گردو و مغز گردوی تویسرکان را بدون واسطه از تولید کننده خریداری نمایند.

هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش محصول و دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش گردو تویسرکانفروش گردو صادراتی تویسرکانگردو صادراتی تویسرکانمرکز فروش گردو تویسرکانمرکز فروش گردو صادراتی تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *