خرید مغز پسته گلدار کرمان به صورت عمده _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید مغز پسته گلدار کرمان 

خرید مغز پسته گلدار کرمان به صورت عمده _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع مغز پسته گلدار کرمان را به صورت عمده و بی واسطه به فروش می رساند.

خرید مغز پسته گلدار کرمان

مغز پسته گلدار یکی از با کیفیت ترین انواع مغز پسته تولید شده در ایران است. مغز پسته گلدار شامل نمونه های فندقی،ممتاز،احمد آقایی و کله قوچی است. در این بین بهترین و مرغوب ترین مغز پسته گلدار در دنیا،نوع ممتاز زرندی است.

فروش انواع مغز پسته گلدار در استان کرمان جهت صادرات به کشورهای مختلف از رونق بالایی برخوردار است. این نوع مغز پسته ظاهر بسیار زیبایی دارد و از آن در انواع آجیل ها و برای موارد تزئینی استفاده می شود.

مغز پسته گلدار تنه سبز و گل قرمز رنگ و زیبایی دارد. هر چه گل آن قرمز تر و تنه آن سبز تر باشد مرغوب تر است و قیمت بالاتری دارد.

مغز پسته گلدار از پسته دهن بست و خندان تهیه می شود. مغز پسته احمد آقایی،کله قوچی و فندقی از پسته دهن بست به وجود می آیند. اما مغز پسته گلدار ممتاز زرند از پسته خندان به دست می آید به همین دلیل کیفیت بسیار بالایی دارد.

مغز پسته ممتاز و گلدار از جمله فراورده های مغز پسته به شمار می رود که از آن برای صادرات استفاده می شود. کشور هند مهم ترین خریدار این محصول می باشد. صادرات مغز پسته در کنار خود پسته از رونق بالایی برخوردار است. مغز پسته و پسته جزو مهم ترین محصولات صادراتی ایران پس از فراورده های نفتی است و از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته گلدار و ممتاز کرمان را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت به خریداران محترم عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید،فروش و یا صادرات محصول می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

خرید عمده مغز پسته گلدارخرید مغز پسته گلدارخرید مغز پسته گلدار به صورت عمدهخرید مغز پسته گلدار کرمانمغز پسته گلدار کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *