فروش عمده پسته اکبری صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش عمده پسته اکبری صادراتی

فروش عمده پسته اکبری صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز پسته اکبری صادراتی را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

فروش عمده پسته اکبری صادراتی

فروش عمده پسته اکبری به عنوان لوکس ترین پسته ی صادراتی ایران از رونق بالایی برخوردار است. شرکت شادیز مرغوب ترین پسته اکبری را به صورت تناژی و با قیمت عالی به خریداران محترم عرضه می نماید.

معرفی پسته اکبری

پسته اکبری از خانواده پسته های کشیده است و جزو ارقام بادامی به شمار می رود. پوست استخوانی این پسته کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای است. پسته اکبری با نام تجاری super long pistachio شناخته می شود.پسته اکبری یکی از لوکس ترین و خوش طعم ترین پسته های ایرانی است. این پسته به عنوان پسته آجیلی نیز شناخته می شود.

انس پسته اکبری پایین است و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده درشتی آن است. از پسته اکبری به دلیل درشتی،خندانی و طعم خوب بیشتر به صورت آجیلی و برای صادرات به کشورهای کیفیت محور استفاده می شود. پسته اکبری ارزش تجاری بسیار بالایی دارد و از نظر اقتصادی بالاترین قیمت را در بین انواع پسته دارا می باشد.

این نوع پسته در مناطق مختلف کشور از جمله استان کرمان و شهرستان رفسنجان،دامغان،یزد و.. تولید می گردد.

پسته اکبری صادراتی دارای مشخصه های متفاوتی برای هر کشور هست. به طور مثال کشورهای عربی به دنبال خرید پسته اکبری لوکس با انس ۲۲_۲۴ هستند. زیرا اولویت آن ها در خرید پسته کیفیت محصول است نه قیمت آن. اما در کشورهایی مانند چین یا سنگاپور فروش پسته اکبری با انس ریز تر رایج است زیرا این کشورها جزو خریداران قیمت محور پسته های ایرانی می باشند.

کشورهای ثروتمند عربی و حوزه ی خلیج فارس از اصلی ترین خریداران پسته اکبری به شمار می روند. این کشورها بیشتر پسته اکبری دستچین خندان و پسته کله قوچی درجه یک را خریداری می نمایند.

بازرگانی شادیز از جمله شرکت های ارائه دهنده انواع پسته مرغوب ایرانی به صورت مستقیم در کشور می باشد.

مشتریان عزیز می توانند هر یک از انواع پسته و مغز پسته صادراتی را به صورت عمده از این مرکز خریداری نمایند.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول با مدیر فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبری صادراتیعمده پسته اکبری صادراتیفروش پسته اکبری صادراتیفروش پسته اکبری صادراتی عمدهفروش عمده پسته اکبریفروش عمده پسته اکبری صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *