فروش پسته اکبری دستچین کرمان _ بازرگانی شادیز

فروش پسته اکبری دستچین کرمان

فروش پسته اکبری دستچین کرمان _ بازرگانی شادیز پسته اکبری دستچین شده کرمان را به صورت عمده به خریداران در سراسر کشور عرضه می نماید.

فروش پسته اکبری دستچین کرمان

فروش پسته اکبری دستچین به عنوان مناسب ترین گزینه برای آجیل از رونق بالایی برخوردار است. فروش این نوع پسته در دو زمان یکی ایام نوروز و دیگری ایام نزدیک به شب یلدا در بازار به اوج خود می رسد.

پسته اکبری دستچین شده کاملا خندان،درشت و یکدست می باشد و مسلما کیفیت و قیمت بالایی دارد. بیشترین حجم تولید پسته اکبری در کشور متعلق به استان کرمان به خصوص شهرستان های رفسنجان و انار است. پسته اکبری دستچین کرمان مرغوب ترین و لوکس ترین پسته تولید شده در کشور است.

پسته اکبری انس پایین و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشانگر درشتی آن می باشد. مناسب ترین انس پسته اکبری برای دستچین انس های زیر ۲۴ دانه می باشد.

پسته اکبری جزو ارقام بادامی پسته های ایرانی به شمار می آید و ظاهری بلند و کشیده دارد. پوست استخوانی این پسته کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای می باشد. پسته اکبری لوکس ترین و گران قیمت ترین پسته تولید شده در ایران است. پسته اکبری به دلیل قیمت بالا میزان صادرات کمی دارد. صادرات پسته اکبری معمولا به کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس مانند امارات و عمان انجام می شود.پسته اکبری به پسته آجیلی معروف است و بیشتر مصارف داخلی دارد . در بین انواع پسته رقم اکبری اولین گزینه انتخابی برای دستچین شدن است.

مجموعه بازرگانی شادیز پسته اکبری صد در صد دستچین شده کرمان را به صورت عمده و بی واسطه به متقاضیان ارائه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبری دستچین کرمانپسته دستچین اکبریفروش پسته اکبری دستچینفروش پسته اکبری دستچین کرمانفروش پسته اکبری کرمانفروش پسته دستچین اکبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *