خرید پسته اکبری دستچین رفسنجان _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید پسته اکبری دستچین

خرید پسته اکبری دستچین رفسنجان _ بازرگانی خشکبار شادیز پسته اکبری لوکس و دستچین شده رفسنجان را به صورت عمده به خریداران عرضه می نماید.

خرید پسته اکبری دستچین رفسنجان

پسته اکبری از لوکس ترین ارقام تجاری پسته های ایرانی در دنیا است. میوه این رقم بادامی شکل،کشیده و درشت می باشد. بیشترین و مرغوب ترین پسته اکبری تولید شده در کشور به استان کرمان و منطقه رفسنجان تعلق دارد. پسته اکبری رفسنجان به دلیل برخورداری از آب و هوا و اقلیم خاص رفسنجان از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

پسته اکبری دستچین مرغوب ترین نوع پسته اکبری موجود در بازار می باشد. این نوع پسته همانطور که از نام آن پیداست به وسیله دست از شاخه ها برداشت می شود و کاملا خندان،یک دست و درشت است. پسته اکبری دستچین قیمت بسیار بالایی دارد از این نوع پسته بیشتر جهت استفاده در آجیل و برای صادرات به کشورهای لوکس پسند مانند کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس استفاده می شود.

مشخصات پسته اکبری

پسته اکبری انس پایین و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده درشتی آن است. پوست استخوانی پسته اکبری کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای می باشد. پسته اکبری یکی از خوش طعم ترین پسته های ایرانی است . پسته اکبری به پسته آجیلی نیز معروف است.

پسته اکبری و پسته احمد آقایی از نظر ظاهری شباهت زیادی دارند البته پسته اکبری کشیدگی بیشتری نسبت به پسته احمد آقایی دارد.

مشتریان عزیز می توانند از طریق مجموعه شادیز عمده پسته اکبری اعلا و دستچین شده ی رفسنجان را به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت مناسب خریداری نمایند.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

همواره با شما هستیم از مرکز بازرگانی خشکبار شادیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبری دستچینپسته اکبری دستچین رفسنجانپسته اکبری رفسنجانپسته دستچین اکبریخرید پسته اکبری دستچینخرید پسته اکبری دستچین رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *