فروش پسته اکبری خام رفسنجان _ شرکت خشکبار شادیز

فروش پسته اکبری خام رفسنجان

فروش پسته اکبری خام رفسنجان _ شرکت خشکبار شادیز پسته اکبری درجه یک و خام رفسنجان را به صورت عمده و بی واسطه به فروش می رساند.

فروش پسته اکبری خام رفسنجان

پسته اکبری رفسنجان لوکس ترین و مرغوب ترین پسته تولید شده در کشور است و از خرید و فروش پر رونقی در بازار برخوردار می باشد.

شهرستان رفسنجان قطب اصلی تولید و فروش پسته در استان کرمان است . این منطقه به سبب برخورداری از آب و هوا و اقلیم خوب،محل مناسبی جهت رشد و پرورش پسته است. بیشترین حجم از سطح زیر کشت پسته در رفسنجان متعلق به رقم اکبری است و مرغوب ترین پسته اکبری کشور در این شهرستان تولید می گردد.

پسته اکبری از خانواده پسته های کشیده است و در دو نوع یک بر چاک و دوبر چاک در بازار موجود می باشد. پوست این پسته رنگ کدری دارد و دارای گرم مغز بالایی است. پسته اکبری لوکس ترین پسته تولید شده در ایران است و از نظر تجاری نیز ارزش بالایی دارد.از پسته اکبری به دلیل درشتی و خندانی بیشتر به صورت آجیلی و برای مصارف مغز پسته استفاده می شود.

پسته اکبری بالاترین قیمت را در بین انواع پسته دارا می باشد. فروش داخلی این پسته بیشتر جهت مصارف آجیلی انجام می شود.پسته اکبری هم چنین صادرات بالایی به کشورهای کیفیت محور مانند کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس دارد.

فروش پسته اکبری درجه یک رفسنجان توسط این مجموعه به صورت مستقیم از تولید کننده انجام می شود. کلیه محصولات به صورت عمده و با قیمت های منصفانه به خریداران ارائه می گردد.

شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد.در صورت تمایل به خرید و فروش عمده این محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

پسته اکبری

پسته اکبری خام رفسنجانپسته اکبری رفسنجانفروش پسته اکبری خامفروش پسته اکبری خام رفسنجانفروش پسته اکبری رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *