عرضه پسته اکبری رفسنجان _ شرکت خشکبار شادیز

عرضه پسته اکبری رفسنجان

عرضه پسته اکبری رفسنجان _ شرکت خشکبار شادیز پسته اکبری خام و مرغوب رفسنجان را بدون واسطه به خریداران در سراسر کشور عرضه می نماید.

عرضه پسته اکبری رفسنجان

پسته اکبری لوکس ترین پسته تولید شده در کشور است. اصلی ترین قطب تولید و پرورش پسته اکبری متعلق به استان کرمان و شهرستان رفسنجان است. شهرستان رفسنجان به دلیل دارا بودن آب و هوای خوب و ارتفاع مناسب از سطح دریا محل بسیار مناسبی برای کشت و پرورش پسته است. پسته اکبری رفسنجان مرغوب ترین نوع پسته اکبری تولید شده در کشور است.

پسته اکبری جزو ارقام درشت پسته است و از دسته پسته های بادامی به شمار می رود. این پسته ظاهری بلند و کشیده دارد و لوکس ترین پسته تولید شده در ایران و حتی در جهان می باشد.پسته اکبری از نظر تجاری نیز ارزش بسیار بالایی دارد و گران قیمت ترین پسته تولید شده در ایران محسوب می شود.

پوست استخوانی پسته اکبری کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای است. علاوه بر کشیدگی و درشتی این پسته طعم بسیار خاص و بی نظیری دارد که بر محبوبیت هر چه بیشتر آن افزوده است.

ویژگی های پسته اکبری:

ظاهر بسیار کشیده و زیبا

طعم عالی

مناسب جهت صادرات

مناسب برای تهیه آجیل

ارزش تجاری بالا

عرضه و تقاضای زیاد

پسته اکبری انس پایین و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده درشتی آن می باشد. از پسته اکبری به دلیل درشتی و خندانی بیشتر به صورت آجیلی و در مصارف مغز پسته استفاده می شود. پسته اکبری مناسب ترین گزینه برای صادرات به کشورهای کیفیت محور و لوکس پسند مانند آلمان،امارات،کویت،دبی،عمان و.. می باشد.

بیشترین حجم تولید و مرغوب ترین پسته اکبری متعلق به شهرستان رفسنجان است به همین دلیل خریداران و تجار ایرانی تمایل بیشتری به خرید پسته اکبری از رفسنجان دارند.

مجموعه خشکبار شادیز پسته اکبری درجه یک رفسنجان را به صورت خام و دست اول به خریداران گرامی عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبری رفسنجانعرضه پستهعرضه پسته اکبریعرضه پسته اکبری رفسنجانعرضه پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *