صادرات پسته اکبری درجه یک به عمان _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته اکبری درجه یک

صادرات پسته اکبری درجه یک به عمان _ بازرگانی شادیز انواع پسته ایرانی از جمله پسته اکبری را به کشور عمان و سایر کشورهای عربی صادر می نماید.

صادرات پسته اکبری درجه یک

پسته یکی از مهم ترین کالاهای صادراتی ایران به کشور عمان و دیگر کشورهای عربی است. انواع مختلف پسته های لوکس ایرانی از جمله پسته اکبری و پسته کله قوچی به صورت عمده و یا بسته بندی شده به این کشور همسایه صادر می گردد و ارز آوری بسیار خوبی برای کشور به همراه دارد .

کشور عمان از کشورهای کیفیت محور است به همین دلیل پسته اکبری گزینه مناسبی جهت صادرات به این کشور می باشد. پسته اکبری لوکس ترین پسته تولید شده در ایران و در جهان است. پسته اکبری از ارقام بادامی به شمار می رود و ظاهری بسیار بلند و کشیده دارد. علاوه بر کشیدگی پسته اکبری طعم بسیار خاص و بی نظیری دارد که بر محبوبیت آن افزوده است. از پسته اکبری به دلیل درشتی و درجه خندانی بالا بیشتر به صورت آجیلی و برای مصارف مغز پسته استفاده می شود. پسته اکبری با ارزش ترین پسته تجاری ایران است و بیشترین حجم  آن در استان کرمان و منطقه رفسنجان تولید می گردد.

صادرات پسته به این کشور همسایه آبی از راه دریایی انجام می شود.صادرات پسته به عمان به صورت خام و فله در گونی های ۵۰ کیلویی انجام می شود. برای صادرات پسته باید دقت داشت که قیمت پسته بر حسب قیمت جهانی پسته باشد. قیمت پسته برای مشتریانی که قصد باز صادرات این محصول را دارند بسیار حائز اهمیت است اما برای مشتریان لوکس پسند بیشتر کیفیت پسته مد نظر است.

صادرات پسته به عمان همواره توسط شرکت بازرگانی شادیز در طول سال در حال انجام است. ارائه مرغوب ترین محصولات با قیمت مناسب و روش های نوین سبب جلب رضایت مشتریان از این مجموعه شده است.

جهت خرید،فروش و یا صادرات محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته اکبری

صادرات پسته اکبری به عمانصادرات پسته اکبری درجه یکصادرات پسته به عمانصادرات پسته درجه یک به عمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *