فروش پسته کله قوچی صادراتی _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش پسته کله قوچی صادراتی

فروش پسته کله قوچی صادراتی _ بازرگانی خشکبار شادیز پسته کله قوچی مرغوب را جهت صادرات، به صورت عمده به خریداران عرضه می نماید.

فروش پسته کله قوچی صادراتی

پسته کله قوچی یکی از لوکس ترین پسته های تجاری ایران است. این پسته ظاهری درشت و گرد دارد و جزو ارقام فندقی به شمار می آید. پسته کله قوچی پس از پسته اکبری لوکس ترین و با ارزش ترین پسته ایرانی است.

مشخصات پسته اکبری

پسته کله قوچی انس پایینی دارد و تعداد پسته کمی در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده درشتی آن می باشد. پوست استخوانی این پسته سفید کدر و مغز آن قرمز رنگ است. پسته کله قوچی هم چنین یکی از خوش طعم ترین پسته های تولید شده در ایران است. بیشترین حجم از تولید پسته کله قوچی در ایران متعلق به استان کرمان و شهرستان رفسنجان است. پسته کله قوچی پس از پسته فندقی بیشترین حجم از تولید و صادرات پسته در کشور را به خود اختصاص داده است.

از پسته کله قوچی به دلیل درشتی بیشتر به صورت آجیلی استفاده می شود. صادرات پسته کله قوچی بیشتر به کشورهای کیفیت محور و لوکس پسند مانند کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس و کشورهای اروپایی مانند آلمان و ایتالیا انجام می شود.

بیشترین شهرت پسته کله قوچی به دلیل ظاهر درشت آن است.پسته کله قوچی به همراه پسته اکبری از لوکس ترین پسته های ایرانی هستند و همواره میزان تقاضای بالایی دارند. پسته کله قوچی از نظر ظاهری شباهت نزدیکی به پسته فندقی دارد اما پسته کله قوچی،درشت تر و بزرگ تر است و وزن بالاتری دارد.

فروش پسته کله قوچی صادراتی به صورت مستقیم از تولید کننده و بدون واسطه از طریق مجموعه شادیز انجام می گردد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها با گروه پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته کله قوچی

پسته کله قوچی صادراتیفروش پسته کله قوچیفروش پسته کله قوچی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *