صادرات پسته کله قوچی و اکبری به امارات _ بازرگانی شادیز

پسته خندان آجیلی دامغان

صادرات پسته کله قوچی و اکبری به امارات _ بازرگانی شادیز از شرکت های صادر کننده پسته به کشورهای مختلف خارجی از جمله امارات در ایران است.

صادرات پسته کله قوچی و اکبری به امارات

کشور ایرانی بزرگ ترین کشور تولید کننده و از صادر کنندگان به نام پسته در جهان است پسته های ایرانی به دلیل تنوع زیاد و طعم بسیار عالی خواهان بسیاری از کشورهای متعدد خارجی دارند.

کشور ایران حجم زیادی از این محصول را به کشورهای عربی و همسایه خود صادر می نماید.کشور امارات یکی از بزرگ ترین خریداران پسته های ایرانی است صادرات پسته به این کشور از طریق راه های دریایی انجام می شود امارات بیشتر پسته های درجه یک و لوکس ایرانی مانند پسته اکبری و پسته کله قوچی را از ایران خریداری می نماید.

کشور ایران با توجه به شرایط آب و هوایی و اقلیمی خوب محل مناسبی برای تولید انواع خشکبار از جمله پسته است پسته معروف ترین خشکبار ایرانی در بازارهای جهانی است تا کنون بیش از هفتاد نوع پسته در ایران شناسایی و کشت شده است که معروف ترین آن ها عبارتند از پسته اکبری،پسته کله قوچی،پسته احمد آقایی و پسته فندقی . تنوع زیاد پسته در ایران سبب شده تا ایران توانایی تامین پسته برای کشورهای مختلف با ذائقه های متفاوت را داشته باشد.

پسته های ایرانی به صورت کلی به دو گروه از کشورهای خارجی صادر می گردد کشورهای کیفیت محور و کشورهای قیمت محور. کشورهای قیمت محور بیشتر به دنبال خرید پسته ارزان هستند مانند کشور چین ،روسیه و عراق و کشورهای کیفیت محور بیشتر به دنبال پسته های لوکس و درجه یک هستند مانند کشور های امارات،قطر،المان،عمان .

کشور امارات به دلیل نزدیکی به ایران و شرایط حمل و نقل آسان پسته های ایرانی را بیشتر به صورت عمده خریداری می نماید همانطور که گفتیم مهم ترین ارقام پسته برای صادرات به این کشور پسته اکبری و کله قوچی است اما پسته فندقی نیز میزان تقاضای بالایی از سوی این کشور دارا می باشد.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های صادر کننده پسته و خشکبار ایرانی همواره آمادگی دارد تا با ارائه بهترین محصولات فعالیت های تجاری خود را با شما عزیزان آغاز نماید.

جهت خرید و فروش محصول و کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات پستهصادرات پسته اکبری به اماراتصادرات پسته به اماراتصادرات پسته کله قوچی به اماراتصادرات پسته کله قوچی و اکبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *